![]() |
[CS] error STEAM UserID Ticket
Als ik een server probeer te joinen dan geeft ie deze fout:
------------------------------------------------------------------------------------ Reason: Error verifying STEAM UserID Ticket (Server was unable to contact authentification server, 35) ------------------------------------------------------------------------------------ Ligt dit aan steam of aan mij? Ik heb al wel gespeeld sinds de laatste update, dus kweet nie of het daar aan ligt maar dat lijkt me nogal vreemd:s Iemand toevallig enig idee? TNX! |
Aan Steam waarsch, ligt z'n authenticatie server weer eens plat, dat gebeurt wel vaker. Meestal is 't binnen afzienlijke tijd wel verholpen.
|
Hij kan de Steam server niet bereiken..
Steam server plat ofzo.. |
k tnx
was ff bang dat het aan mijn CS lag:s gelukkig nie:D |
Ik heb het ook, steam is (wederom) aan het updaten.
|
Hij doet het btw nog steeds niet...
nog steeds dezelfde fout:s! Begint nu toch wel ff mega irritant te worden! :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: |
Nee dat is geen connection error
Je moet dan even uitloggen en opnieuw inloggen Dan doet hij het weer :) |
Het steam netwerk is vandaag en gisteren overbelast geweest. Dit kwam door een update en DoS-attacks. Inmiddels zijn de problemen opgelost en zou alles weer moeten werken.
|
knake steam (n)
|
Dit bericht krijg ik ook nog steeds, inmiddelds 6 Maart maar ik kan nog steeds niet csen. btw mijn error eindigt met ",27"
:confused: |
hij deed het bij mij nu helemaal nie meer:s
De oplossing: Gooi je Clientregistery.blob (in je Steam map) weg. start dan steam weer op hij moet dan 1 update opnieuw doen (binnen 10 sec klaar!) en voila hij doet het weer:D:D:D:D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D |
|
gwoon ff uiltoggen op steam
en opnieuw inloggen had ik gistere ook |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:47. |