![]() |
Is this desire?
I met my mind today
It was all grey and blue Among the trees and whispering birds I found a place called truth I tried to enter the lake Scattered mirrors flew around Closed my doors with a laugh A strange horrible sound The reflection of my face It gave an empty stare A cynical mouth, a silent shout Of what fear am I aware? “Mirrors, full of lies Why can’t I enter this lake?” It smiled and said to me “Then we both must break”. Copy yourself. |
sterk einde, mooie vorm allen af en toe heb ik het gevoel dat een strofe niet af is . heb geen zin om technisch te gaan doen is een gevoel. Loopt niet altijd even lekker.
Dat van die spiegel;s is trouwens heel sterk, verhalende vorm voegt toe |
Citaat:
Maak het af, hoe jij denkt dat het beter zou klinken.. (Dit is NIET kattig bedoeld, ik ben gewoon ontzettend benieuwd!) |
Dit is geschreven op de manier waarop MLE (=Melissa Etheridge) het ook zou kunnen doen... Helemaal toppie!!
|
Citaat:
Maar ik vind Melissa Auf Der Maur beter :D |
heb alles nog een paar keer gelezen en alleen het einde van de 3de strofe, bijft wat onduidelijk. eigenlijk alleen de laatste zin.
de andere laatste zinnen zijn meer een conclusie en dat blijft een vraag. maar misschien is dat juist ook een punt dat je wil maken. vind het ook mooi dat je "mind" blauw en grijs is.... geen echt zwart. maar als het bij de vorige reply niet duidelijk was, ik vind hem echt goed, beelden, metaforen, kleuren. |
De eerste en de laatste vier regels zijn schitterend, vraag me bij god niet waarom, maar ze 'kloppen'.
Je middenstuk staat me tegen. Het doet me teveel denken aan meisje van 15/16 die iets te luchtig over zelfmoordneigingen, 'duistere dingen' en vervelende ouders schrijven. Greets, Mik |
Citaat:
Mm. De gedachte erachter is meer.. Verwondering, verbazing.. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:33. |