![]() |
Fout opgetreden...
Elke keer als ik iets download dan opent dat programma niet, elke keer met hetzelfde bericht:
http://pic11.picturetrail.com/VOL392...4/47439985.jpg *dit komt bij alles, dus niet alleen bij Samurize. Iemand een idee hoe dat kan? Het is namelijk best wel lastig. |
Virusje?
Scan je pc. |
Wat voor resolutie is dat :X
En heb je dat alleen als je het vanaf de browser runt, of ook als je het gewoon vanaf een directory dote? |
|
Kan het misschien zijn dat dit bestandje een setup van het programma samurize is?
Zo ja, gewoon ff opnieuw downloaden. Zo nee, laat dan ff het foutenrapport aan ons zien. |
Citaat:
*quote: *dit komt bij alles, dus niet alleen bij Samurize. *quote ;) En hoe kan ik het foutenrapport laten zien? Hij maakt het namelijk gewoon aan en ik zie er niets van... |
Bedankt voor het verzenden van het foutenrapport. De fout is waarschijnlijk veroorzaakt door het volgende (stuur)programma:
nVidia Capture Driver nVidia Capture Driver is gemaakt door NVIDIAŽ Corporation. Neem contact op met NVIDIAŽ Corporation om te bepalen of er een oplossing voor het probleem of een bijgewerkte versie van nVidia Capture Driver beschikbaar is. Raadpleeg voor meer informatie de website van NVIDIAŽ Corporation. Deze informatie is mogelijk in het Engels. --> Ditkrijg ik als ik op meer informatie druk... |
Is het misschien handig om ff nieuwe drivers van je 3d kaart op te zoeken?
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:40. |