![]() |
songtekst madworld
|
laat die "thankx" maar weg, je krijgt waarschijnlijk toch geen antwoord hier
|
jezus
anders luister je ff |
All around me are familiar faces
Worn out places – worn out faces Bright and early for their daily races Going nowhere – going nowhere Their tears are filling up their glasses No expression – no expression Hide my head I want to drown my sorrow No tomorrow – no tomorrow And I find it kinda funny, I find it kinda sad The dreams in which I’m dying are the best I’ve ever had I find it hard to tell you, I find it hard to take When people run in circles it’s a very very mad world mad world Children waiting for the day they feel good Happy birthday – happy birthday Made to feel the way that every child should Sit and listen – sit and listen Went to school and I was very nervous No one knew me – no one knew me Hello teacher tell me what’s my lesson Look right through me – look right through me And I find it kinda funny, I find it kinda sad The dreams in which I’m dying are the best I’ve ever had I find it hard to tell you, I find it hard to take When people run in circles it’s a very very Mad world . . . world Enlarge your world Mad world nou nou |
:mad:
Citaat:
je heel leuk vooral als je bijna geheeld doof bent en de songtekst wil zodat je het da nee nbeetje kunt volgen :mad: :mad: |
jezus
sorry hoor |
Citaat:
dat kan queen toch ook niet weten :mad: :mad: :mad: :mad: |
Citaat:
edit: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: |
Citaat:
|
blind volgens mij ook want je kunt nog niet eens typen saraatje :rolleyes:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
(Y) |
Citaat:
|
:d
|
ik zocht pas een plaatje van B2 (zo heette die dove boef van B&A toch), heeft iemand die toevallig?
|
Citaat:
|
Citaat:
wbahahahaha :D:D:D het toppunt :D (y) |
|
Citaat:
is de enige die ik zo snel kon vinden |
Citaat:
/edit en die andere heet Japie, die werd volgens mij gewoon door bassie gespeeld, en je had natuurlijk nog de baron :cool: Wat heerlijk offtopic :D |
ow deze trof ik ook nog aan
http://www.bassie-adriaan.nl/foto/f69_gr.jpg |
werd die b2 niet door adriaan gespeeld?
|
Citaat:
|
Citaat:
:eek: (n) |
Citaat:
|
Is adriaan die baron..?
K vond die b2 altijd zoveel op adriaan lijken..gehe |
Citaat:
arg......niet weer dat 'Sjoerdie'. En nee, ik wil een plaatje van b2, niet van b2 en de rest :mad: want ik ben doof :mad: |
Citaat:
vooral als de baron drommels drommels en nog eens drommels zegt kan je goed terug horen dat het Adriaan is B2 z'n stem en hoofd vind ik verder ook ook niet op die van Adriaan lijken misschien ook maar eens tijd voor jou om je gehoor en ogen eens te laten controleren :p |
Het is nog altijd sjoerdje of prinsesje. En Ivo, je hebt een pm, lees em es.
|
|
Citaat:
Sjoerdie :p je verwachte lepra he? :D |
Probeer voortaan eerst even Google, en als je dan niets kunt vinden mag je het hier komen vragen..
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:32. |