![]() |
Wat koop jij met je zakgeld?
t uitgaan betaal k en daarnaast nog... s wat kleren
x |
niks. Behalve als ik soms een mooie edelsteen zie liggen die ik wil hebben of een beeldje ofzo maar verder spaar ik. Waarvoor weet ik alleen niet
|
Dat stop ik in mijn lieve bert en erniej spaarpot :o
|
Ik ga 's nachts alle deuren af waar lieve kindertjes liggen te slapen en dan verwissel ik de melktandjes onder hun kussens voor mijn zakgeld.
|
Werk geld en recht maar daar is waarschijnlijk al zo'n topic :eek: :p
|
Over het algemeen spaar ik het op, en als ik het ergens voor nodig heb (cadeau's ed) neem ik het op.
|
Dat kleine beetje zakgeld wat ik van mijn ouders krijg gaat altijd helemaal op aan mijn vier cavia's. Wat ik met mijn werk verdien gaat op aan kleding en andere bezigheden.
|
Mijn lievelingsparfum is op dus die ga ik halen. ;)
|
Ik krijg geen zakgeld.
|
Krijg ook geen zakgeld
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Het zit inbegrepen bij mijn kleedgeld, ik koop er dus kleding van. Of ik spaar het op.
|
Ik spaar het en als ik iets zie dat ik graag wil hebben of nodig heb koop ik het.
|
Een bord erwtensoep.
|
strippenkaarten en kadotjes enzo. Als me geld op is dan vraag ik het meestal aan me moeder dan krijg ik het ook maar ja..
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik doe niet aan zakgeld.
|
gaat op aan uitgaan, telefoonrekening en mijn vriendin
|
Meestal alleen voedsel en bios ofzo soms ook beltegoed van mijn eigen geld.
Maar meestal kopen mijn ouders dat ook nog voor me, en voor de rest betalen ze ook alles wat ik verder nodig heb. |
Niks, ik spaar voor een BMW
|
Citaat:
|
voedsel, uitgaan, cd's, kadootjes, weet ik het waar dat allemaal aan opgaat :o
|
Citaat:
|
Citaat:
|
zakgeld...euh..peuken...snackbarvreten..haha..en t geld dat ik verdien met werken dat spaar ik op
|
Eerst in spaarpot doen, als ik iets wil uitgeven haal ik het er later gewoon uit. Weet dan dus niet of ik zakgeld of loon of iets anders dergelijks eruit haal... maar over het algemeen geef ik toch alleen maar geld uit aan beltegoed en uitgaan dus ik koop over het algemeen met zakgeld beltegoed en zuipen. :D
|
Zakgeld? Was het maar zo'n feest
|
Ut2k4.
|
Van alles (y)
|
Ik krijg kleedgeld. Dat gaat op aan kleding (duh) en ook aan cadeau's etc.
|
Citaat:
Ik krijg geen zakgeld, al zeven jaar niet meer. |
Citaat:
|
Ik besteed het vooral aan kleding, kado's en uitgaan.
|
hmmz cube-spelle, beltegoed, mp3 speler en andere stuff
|
Citaat:
|
Zooi. :nono:
|
ik krijg geen zakgeld. Ik krijg mijn kinderbijslag en daarbij werk ik. Daar koop ik dus alles wat ik nodig heb (en nog vaker wat ik niet nodig heb natuurlijk)
|
waaah, ik heb geen zkgeld :p
|
ik krijg wel zakgeld maar dat wordt direct op mijn rekening gestort en daar koop ik van alles voor. Ik heb geen speciaal doel voor mijn zakgeld.
|
Meestal eten en drinken en kleine zooi.
|
Citaat:
Citaat:
|
uitgaan en die shit.
|
treinkaartjes
eten uitgaan kadootjes |
Strips of bioscoopkaartjes.
|
Mijn ouders betalen m'n college geld, dat is zo'n beetje mijn zakgeld dus... en dat gaat daar elke maand helemaal aan op.
|
Bier
treinkaartjes electro hobbydingen kleren heel soms dingen voor stereo dat was het wel een beetje |
Citaat:
|
Krijg geen zakgeld... in plaats daarvan mag ik m'n tegemoetkoming studiekosten houden :)
En dat gaat dan weer op aan m'n telefoonrekening, sportschool en weet ik het. :p |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:57. |