![]() |
Wie van jullie gebruikt Hottopic
Om te zien of er al gereageerd is op jouw topic?
|
Wat is dat? :confused:
|
Nee, daar doe ik niet aan.
|
Citaat:
|
Ik weet niet eens wat het is, dus ik gebruik het ook niet
|
nee
|
Ik vind het een beetje overdreven om te bij te houden hoe het met je 'eigen' topic gaat. :o
|
Zodra je een nieuw bericht plaatst, of reageert op een al bestaand bericht, kan je er voor kiezen om per email 'genotificeerd' te worden, zodra er gereageerd wordt op dat bericht.
Als je die berichten niet meer wilt ontvangen, kan je door je reactie aan te passen en het vakje weer uit te vinken, dit probleem oplossen. Alleen geregistreerde leden kunnen emailnotificatie ontvangen, en zij kunnen tevens aangeven als ze dat standaard willen hebben ingesteld, door de instellingen aan te passen bij opties. Een andere manier om op de hoogte te blijven van reacties op topics, is via HotTopic. HotTopic is een programmatje wat op de achtergrond draait en je (in MSN-style) een waarschuwing geeft zodra er een nieuwe reactie is op een topic naar keuze. Meer uitleg over de werking vind je op de site. |
Citaat:
|
Doe ik alleen als ik in een topic om hulp vraag en dus het antwoord vrij snel nodig heb. Maar verder niet
|
Nee, best wel nutteloos. Misschien wel handig als je snel hulp nodig hebt ofzo
|
Ja. Al weet ik niet wat het is. :confused:
|
Citaat:
|
Nee. Als ik ergens een topic aanmaak, kijk ik er vanzelf wel,
daar heb ik geen hottopic voor nodig oid... Zoveel topics maak ik ook niet volgens mij. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
nee, want als ik ja zeg dan gaat iedereen spammen in die topics en dan is me mailbox vol :o
|
Wat een truttending is dat zeg graag gedaan heeft wel gelijk denk ik.
|
Het programma werkt niet bij mij. (n)
|
Nee, ik kijk zelf wel in die topics.
|
nee, heb t geloof ik wel een keer gebruikt toen ik een verkooptopic op v&a had staan.
|
:confused:
nee dus. |
Nee. Ik zoek toch wel op naam. :D
|
Ik open zelden topics, en dan nog zal het me worst wezen wanneer en of er wel op gereageerd wordt.
|
Citaat:
|
|
Ik gebruik het niet.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Neen, hottopic gebruik ik niet. Emailnotificatie alleen voor topics in sub-fora waar ik normaal niet zou komen.
|
Citaat:
|
Ooit, kort na mijn aanmelding, heb ik het eens gebruikt, maar het beviel me niet echt.
|
Citaat:
|
ne, ooit werd t me aangeraden, maar t was niets vond ik :o
|
Nee.
|
Niemand.
|
Nee, das irritant... krijg je steeds van die mailtjes binnen. (n)
|
nooit van gehoord
|
Ik gebruik het constant...vaak(altijd eigenlijk) vergeet ik dat iets gepost heb en waar ik dat deed, zo vergeet ik niet te reageren op replys...en dit geld niet enkel voor mijn eigen topics.
De mailtjes zijn idd wel irritant maar als je box toch vol zit met spam maakt het eigenlijk niets uit |
nope, niet echt handig... en email functie al helemaal niet , mailbox is zo vol :nono:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:21. |