![]() |
seks tijdens haar "periode"
Even een vraag uit nieuwsgierigheid...
Wat vinden de meiden hier om seks te hebben tijdens hun periode? |
denk dat ik dat niet zo erg zou vinden.
|
Het wordt wel een smerige boel dan :o Maar ja, als je allebei zin hebt :p
Mja, ik ben toch aan de pil dus ben meestal niet meer ongesteld als ik bij me vriend ben :) |
t lijkt me niet echt wat. de eerste twee of drie dagen wil ik sowieso niet dat er iemand aan me zit, misschien daarna. nooit uitgeprobeerd eigenlijk, t kwam altijd anders uit.
|
t lijkt me eigenlijk he-le-maal niets. beter gezegd: dan blijft ie van me af;)
|
hij mag niet echt aan me komen als ik ongesteld ben. hij heeft er geen problemen mee maar ik wel, vind het vies en ik voel me niet echt prettig op zo'n moment
maar met hem kan ik wel vanalles doen, dus ja:) |
hij mag het wel proberen hoor *grinnik* alleen raad ik het hem af.
bah nee zeg :s |
Is het juist niet dat geiler bent, en meer zin in seks hebt, als je ongesteld bent?
Ik heb daar soms echt last van :o |
hummz, zouk niet erg vinden dat mn vriend aan me zit tijdens mijn periode.... mn vriend minder waarschijnlijk maja... *helaas* word ik niet meer ongesteld omdat ik aan de prikpil ben...
|
Citaat:
|
mmh..ik zit dan met bloederige rotzooi en buikpijn, hij met mijn chagarijnigheid...en dan zouden we met elkaar naar bed moeten (ziet bloederige vrijpartij voor zich)...ik vraag me af wat minder lustopwekkend is.. :nono:
met andere woorden.. neeh dank je :) dan moet hij maar ff een half weekje wachten |
Citaat:
|
het zou me echt ranzig lijken als ik een jongen was.....
|
was er zo vies aan bloed
kwesie van wassen naderhand als ik een bloedneus heb ga ik toch ook niet moeilijk lopen doen dat mijn bloed zo vies is, ik ben iig niet vies van een beetje bloed |
Citaat:
Dan maar een kledderboel hoor. Gaat er wel weer uit. :bloos: |
Citaat:
|
Nog nooit gedaan, ook niet van plan. Word zo´n zooitje hè... :confused:
|
Mijn vriendin wordt vaak opgewonden als het begint, maar om praktische redenen blijven we van elkaar af (is niet zo lekker met al dat bloed enzo..). Soms leeft ze haar seksuele frustratie dan op mij uit op andere manieren, dus mij hoor je niet klagen. :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
De eerste dag is het te bloederig, en je kunt er vast wel een handdoek onder leggen maarja, dan wordt die handdoek weer zo vies :P. Zie bloed maar eens uit badstof te krijgen!
De andere dagen vind ik het geen probleem, maar geef ik wel de voorkeur aan ligstandjes, ook weer tegen het bloeden; als je horizontaal bent dan blijft 't wel min of meer binnen |
behalve de eerste dag zou ik het wel willen ja. Maar mn vriendje vind bloed niet zo fijn..vind ie n beetje eng. :| :(
|
Ik vind het ook niet echt een lekker idee om te vrijen als ik ongesteld ben... In die periode heb ik liever sex onder de douche ofzo.
|
HEERLIJK.......BLOEDSEX!
Ik word er zo geil van als boter, van ongesteld zijn. Dan kan die arme jongen niet aan de vraag voldoen, dan wil ik iedere dag drie keer ofzo. Daarna kan ik dan een week niet zitten. Ovuleren heeft hetzelfde effect. |
Niet tijdens de eerste dagen iig, maar daarna vind ik het niet erg.
|
Citaat:
Erg wreed van moeder natuur, al die vrouwen die übergeil zijn als ze ongesteld zijn. :o |
nouw, ik hoe niemand aan me lijf dan!!
|
ik heb dan helemaaaaaal niet de behoefte dat er iemand aan me zit hoor als ik ongesteld ben!!
|
Citaat:
|
Als het niet te erg is kan t best, MITS (!) het licht uit is en ik maar een ahnddoek bij de hand heb:p
|
handdoek eronder, natte washand in de buurt, jahoor ik doe het wel, het glijd wel lekker
maar als ik niet ongesteld ben is het toch prettiger |
Citaat:
|
ik vind het geil om m'n vriendin te beffen als ze ongesteld is!!
:bloos: |
Citaat:
|
oke misschien klinkt het wel heel stom hoor.. maja vraag het me toch af..
mijn vriend wil het ook graag doen terwijl ik ongesteld ben, tot nu toe heb ik dit geweigerd omdat ik der niet aan moet denken eigenlijk.. maar goed. k vraag me dan af, dan ben je met het voorspel bezig enzow.. haal je voor die tijd je tampon (of wat dan ook) er al uit? of doe je dat voor hij in je wil komen? en is hij daarbij? of ga je eerst weer naar de wc ? enz.. k vraag het me wel af eigenlijk.. :bloos: |
tijdens beffen tampon nog inhouden, dan doe je hem ter plekke uit, even keukenrol erbij. Je legt een handdoek in bed. En gaan!
|
Citaat:
|
Als ik ongesteld ben moet je echt niet met sex bij me aankomen, daar ben ik dan niet voor in de stemming.
|
Citaat:
getver nee Maar ontopic. Mij lijkt het niet echt wat. Maar dat probleem is opgelost omdat ik niet meer ongesteld word. |
Citaat:
|
Ohjaa die stukjes heb je natuulijk ook nog. Nou ik ben blij dat ik er geen rekening mee hoef te houden. Vind het een beetje smerig die bloederige zooi. Trouwens je kan toch zat andere dingen doen om dat menstruatieprobleem te omzeilen?
|
die stukjes zijn juist lekker daar kan je op bijten
en dan knappen ze in je momt hmmm (y) |
AAAAH Ik word misselijk!!!
|
Citaat:
|
ach blegh! dat vind ik inderdaad ook beetje vies om te horen...
Maar goed, als ik ongesteld ben geen sex... moet er niet aan denken. Ben dan echt in zo'n 'blijf-van-mn-lijf-bui'! |
Citaat:
|
Citaat:
|
nope (n)
|
Citaat:
:rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :nono: :nono: :nono: het forum gaat ziender ogen achteruit! |
Citaat:
Volgens mij praten we helemaal langs elkaar heen :D |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:50. |