![]() |
pillen
welke pillen zijn goed.
ik kan kiezen tussen la kost(krokodiletjes), dubel hartje en nog een paar andere. welke zijn goed |
Het lijkt me dat dat niet met zekerheid te zeggen is.
Er kunnen meerdere "fabrikanten" dezelfde mal gebruiken. |
vitamine C pilletjes....
flauw... sorry, geen ervaring mee, kon ut nie laten :D |
Het logo zegt niets over de cosistentie van de tablet. Ik heb wel pillen met eenzelfde logo gehad die qua werking erg verschilden..
|
Er staat overigens wel een pillreport/ rapport oid op i-net. Pfff, en nu ga ik echt warm eten bereiden!
|
Pillen zijn nooit goed...
En zoals cooper zegt: logo geeft geen garantie voor de werking. |
Citaat:
|
Citaat:
|
In omgeving den haag heb je wel grote kans dat die lacoste goed zijn.
|
Citaat:
ol had ook gehoort dat lacoste heel goed waren. |
mja, ik neem aan dat het je eerste keer is dus alles is wel goed voor je, zelfs liever iets minder sterk! En zoals met alles, geen drugs, geen risico
|
Citaat:
nee heb al 2 keer geslik. maar nooit zulke. dus wil advies |
nooit van die die werken? :p
|
probeer het uit en zie wat jij fijn vind.
|
hehe... nouja t is al een paar keer gezegd he.. stempel zegt niks als je t zeker wilt wete moet je ze late teste.. en dan nog valt elke pil anders bij ieder persoon...
|
juh en niet alleen logo, ook vorm, kleur en waar je ze vandaan hebt zeggen niks.
Gewoon testen dus, of gokje wagen |
Citaat:
|
je kunt beter gewoon helemaal niks nemen....
Maar dat wil je vast niet horen... :p |
Ja ag, die lacoste die ik ken ( nee neit zelf genomen ) waren echt sterk, ervaren slikkers raakte er helemaal van uit hun plaatje. Mja he, al zit je in regio den haag, grote kans alsnog dat ze anders zijkn.
Maar probeer anders voortaan aan je "connectie" te vragen hoeveel mg erin zit. |
nou, ik merk dat me huppeldepupniveau in me kop (serotiene volgens mij) zo sterk is gedaald dak van bijna geen enkele pil meer iets voel, capsules ook nie :( Dus ik ga stoppen ermee, iig tot de zomer (Y)
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik heb wel eens gehad dat iemand me gewoon vertelde van nou, ze zijn nie zo goed, dus 2 voor de prijs van 1 :D |
Citaat:
|
jups
|
bij parnassia maar 1.25 ofzo
|
mja, kwas vergeten wak wilde posten, dus vandaar
In rotterdam kan je ze gratis laten testen :) |
Citaat:
Dan kan je naar een andere dealer toe, om andere te halen waar je meer winst uithaalt. |
Citaat:
|
:D...
als je dealer je voorliegt heb je een kutdealer... ik hoor zeker welis dat ze minder zijn, of dat ze wel rlxt zijn maar niet ernstig zwaar ofzo.. gewoon..eerlijke verhale die mot je hebbe! |
Citaat:
|
houd er goed rekening mee dat pillen vrij ongecontroleerd zijn, evanals alle andere harddrugs. Laat je goed informeren. Stel gerichte vragen over bepaalde drugs hier.
|
Helmond in onbelangrijk (toch zeker in dit topic).
|
Helmond is echt zo'n lettercombinatie waarvan de ijsthee spontaan je neus uit komt (mocht je dit drinken) en het in het IZSADC-topic stond :|
|
je kan nooit6 zeggen waneer pillen goed zijn maakt niet uit welk plaatje er opstaat het blijft shit een vriend van me is er zelfs bijna dood aan gegaan ik blijf dur vanaf k wou dat meer mensen zo slim waren
|
Citaat:
Ja? Bij voorbaat dank! |
Citaat:
|
ik was zover om dergelijke opmerkingen neer te zetten vanmiddag, maar heb t maar niet gedaan.. dankje voor t wel doen ervan birthmark :p :D....
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:14. |