![]() |
Ik heb een docent nodig :)
Hoi iedereen,
Over andere half week(vanaf vandaag) moet ik mijn dececumenteerd schrijven inleveren, en ik heb hulp nodig. Ik wil graag een Nederlandse docent een paar vragen stellen over mijn werkstuk en ik weet niet waar moet ik zijn!!!!!! Dus neem mij niet kwalijk als ik verkeerd ben belandt!!! Ik ken wel docenten (hier bij de forum) voor exacte vakken, maar niet voor Nederlands!! Is er iemand die mij kun helpen :) , Snel a.u.b. :( Alvast bedankt |
Citaat:
|
wat voor vragen zijn dat dan?
er mogen hier dan niet zoveel docenten rondlopen, maar mss zijn er wel mensen die nederlands studeren en jouw vragen ook kunnen beantwoorden! |
Je bedoelt gedocumenteerd schrijven?
|
Ik ben studente Nederlands en kan je misschien helpen, maar ik begrijp helemaal niet wat de bedoeling is (zoals 'wat' anderen blijkbaar).
|
ohhhh
het is gedocumenteerd schrijven voor Nederlands, oky Met hulp bedoelde ik, mijn werkstuk eventjes doornemen!! en/of de lay out goed is?? mij vertelen over welke punten moet ik opletten voor een goede cijfer zeker en /of de Taal gebruik goed is, lees tekens....enz Het is over zinloos geweld!!!! en ik heb een hoofdvraag en drie deelonderwerpen. Wie mij kun helpen, a.u.b. mij via mijn e-mail vertelen, zodat ik hem/haar mijn gedocumenteerd schrijven via e-mail kun versturen. |
Citaat:
|
nee,
omdat dit gaat van mijn cijfer af. Dus hoe meer ik bij hem ga hoe lagere cijfer hij geeft!! |
nou ik kijk het wel voor je na
kheb overal verstand van :o |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:25. |