![]() |
verstopt
Kan het gebeuren dat je penis verstopt raakt of wat dan ook? zoja wat kan je hier tegen doen, en is dit erg?
|
Dan kan je niet meer plassen.
Dus dat merk je wel, en binnen een paar uur merk je dat je een gigantisch probleem hebt en zit je bij de spoedeisende hulp in het ziekenhuis. |
verstopt.
tja als je hem niet goed wast hoopt het smegma zich maar op en dan raakt ie verstopt. |
heb je hier last van of vraag je je het gewoon af??
|
Citaat:
|
Nou ik heb er denk ik geen last van, ik plas nog gewoon en was alles goed ;) , maar ja ik had ergens gelezen dat de penis verstopt kon raken en dat ie dan zo langzaam.. ja verrot kon gaan, klonk wel beetje eng.... maar ja ik snap echt niet hoe dat kan gebeuren :|
|
Citaat:
|
Ik heb bijvoorbeeld weer wel dat na veelvuldig klaarkomen in een dag het allemaal een beetje benauwd of gezwollen aan gaat voelen. Maar dat is geloof ik wel normaal (hoop ik? ;) ) en gaat ook wel weer over als je het wat kalmer aandoet.
|
Kijk als je nou kinky spelletjes hebt liggen spelen met secondenlijm, tsja..
|
Ik denk dat je dan een hele tijd niet moet gaan plassen wil het ooit echt verstopt raken, met plassen spuit je de boel weer door lijkt me, en aangezien je dat regelmatig doet... denk ik niet dat er ooit genoeg tijd is om echt verstopt te raken. Tenzij er natuurlijk een of andere worm in kruipt ofzo (jaja, dat kan echt, denk er maar niet over na verder :P ).
|
Citaat:
|
Er is maar 1 oplossing voor, goed zoeken!
|
Citaat:
|
Twee keer per weer even de plopper erop en...
|
... ploppen maar?
|
Citaat:
|
- Met ultrasoon geluid de prop "losmaken"
- Met een hamer op je lul slaan - Keer flink op je pik blazen Zijn maar een paar suggesties hoor, voor in het geval dat ;) |
maar eigenlijk heb ik wel klein probleem, als ik orgasme hebt komt er geen sperma meer uit, vind dit wel beetje raar, maar normaal kwam er wel gewoon sperma uit, het doet ook beetje pijn? enig idee wat het kan zijn?, plassen lukt trouwens wel gewoon
(vandaar dat ik erook benieuwd naar was om of ie verstopt kon raken) |
Citaat:
|
Ja het kan gebeuren dat je penis verstopt raakt. Stop er maar eens een kiezel steentje in, of je kan nog vocht in de penis laten zitten door af te knijpen, en dat dan laten bevriezen. Het zijn maar suggesties :D
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar ik wil je niet bang maken: ik ken je situatie verder ook niet natuurlijk en ik ben geen dokter :) |
Citaat:
|
sate prikker doet wonderen..trust me
gewoon doorprikken tot het weer stroomd |
Als ik jou was zou ik idd naar de huisarts gaan (hoezeer ik die clueless figuren ook niet vertrouw)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:56. |