![]() |
Hij komt niet klaar
Heej allemaal!
Ik heb sinds kort een nieuwe vriend, maar als ik hem aftrek komt hij niet klaar! :confused: hij zegt dat hij als hij t zelf doet hij wel klaar komt, en als hij seks heeft ook. (ik ben nog niet met hem naar bed geweest, want ik heb pas een week met hem) als ik hem vraag of ik het misschien fout doe zegt hij dat ik het goed doe en dat het heel lekker voelt enzo... maar hij komt gewoon niet klaar! weet iemand hoe dat komt? xxxx |
Oh dat heb ik ook.
tja het heeft denk ik met druk en snelheid te maken ofzo. Ik zou me geen zorgen maken. |
Don't worry!!
sex is in t begin altijd even oefenen. is een kwestie van experimenteren, komt vanzelf goed, geloof me maar.. maar na een week trek je hem al?? |
Hoe lang ben je door gegaan? Misschien duurde het te kort, voerde je niet genoeg druk uit, had je niet genoeg regelmaat of was de snelheid anders. Als hij verder weinig ervaring heeft met meisjes kan het zo zijn dat hij zich met aftrekken bepaalde bewegingen heeft aangeleerd die hij het lekkerst vond en dat hij van andere dingen moeilijker klaar komt.
Gaat vanzelf over, niets om je druk over te maken. Hij hoeft echt niet altijd te komen als jullie vrijen, dat is een fabeltje. Tuurlijk, hij zou het fijn vinden. Maar niet klaarkomen is echt geen ramp als hij je echt lief vindt. |
Zoek eerst maar even op zoekfunctie onder trefwoord: klaarkomen
Daar vind je honderden tips en trucs en adviezen. Werkt dat allemaal niet, kom dan nog maar eens terug. |
Mijn vriendin had precies hetzelfde ook met mij (zelfs die vraag of ze het goed deed enzo). Ik wist eerst ook niet waaraan het lag, maar achteraf gezien was het een kwestie van 'gewenning' en van elkaar aanvoelen hoe het moest (omdat iedereen denk ik net iets anders gewend is denk ik).
Dus inderdaad geen zorgen! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:16. |