![]() |
Iemand! Bedenk eens een nieuwe drug..
Zodat we hier weer een boeiend onderwerp hebben :(
|
weetikveel
nootmuskaat paar keer gerookt -- geen reet aan spul voor droge hoest 3x gedaan 1x strak van gegaan naja verder wet ik ook nix |
ga naar een smartshop en test wat nieuwe dingetjes zouk zegge
|
Citaat:
|
Citaat:
Warsocket en cooper: nootmuskaat lijkt me een erge trip. Maar je moet het ook eten en niet roken of snuiven volgens mij. Dat DXM van die hoestcapsules ga ik binnenkort al proberen. Misschien nootmuskaat ook nog wel eens. Maar al die drugs ken ik al, ik bedoel meer een nieuw onderwerp dat ook nog niet op erowid staat :) ijdele hoop natuurlijk en eigenlijk was dit topic ook onzin. |
ijdele hoop
mooie woorden ;) maar kben je schat niet :p je zou brandnetels kunnen roken, das wel gaaf heeft alleen gene effect ofzo hehe, maar tis wel leuk ;) |
Citaat:
naja kheb ze een keer opgestoken nadak geblowd had kopppijn en trip weg leuk effect dus |
Basilicum smoken is vet
|
pos51 :D :D :D
|
ik heb weleens op vakantie nootmuskaat in melk gedaan en opgedronken. Het ongelofelijk ranzig en je merkt niks
|
huh? de topictitel doet me aan een heel ander onderwerp denken :confused:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ehm koffie roken is nix, dat hebben ze uit pure wanhoop al in Big Brother geprobeerd. |
Citaat:
Dus ja...een totaal nieuwe drugs BEDENKEN...hmmz... succes |
Citaat:
|
Oef een drugs die goedkoop is, waar je lang mee doet, waar je lang effect van hebt, lekker space effect zonder bijverschijnselen zoals misselijkheid of koppijn en je de volgende dag niet brak van bent :)
|
Die is er al :D Ursus Rode Wodka :D
Iemand al eens iets met tulpen of narcissen geprobeerd? :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Er scheen een soort nieuwe variant te zijn op ketamine,iemand zei het een tijdje geleden iets over in de Now&wow ofzo.
Het was in iedergeval iemand die niet op de drugs forum post maar meer in life style. Damn ik kan niet op z'n naam komen. Hoe die het omschreef leek het me wel leuk om een keer te doen. Koste ongeveer 25 euro voor een halfje. |
Vriend van mij had laats 6 spierverslappers genomen, en dat was wel erg waus geweest, hij zei dat het voelde alsof hij van rubber was en hij was ook best vaag in zijn hoofd, ookal wist hij veel niet meer:P
schijnt ook dikke lachkick te veroorzaken |
Citaat:
|
Citaat:
Steengruis snuiven... |
deze moet je echt doen
je wiet/hasj in een glaasje sterke drank(denk vodka, goldstrike, of shit) laten weken een paar dagen dan drogen dan roken en dan OUT gaan en als je m al kende moet je m ook doen |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
the 51st state is echt lachen :D vooral als die dude ontploft :D
|
the lizzard bedoel je :p
|
weet ik veel, gewoon die dude, tos alweer een poos geleden dat ik hem gezien heb
|
kheb em op video
|
Citaat:
|
Citaat:
|
hmmm ik ga zo nog ff bowling for columbine kijken denk ik, hijs bijna binnen :D
|
ow kut hij durt 2 uur laama dan
|
Citaat:
|
ken ik niet ... :s
|
Bowling for Columbine is heftig.
|
ik kijk em alleen maar voor da tekenfilmpje
|
Citaat:
amerikanen zijn sukkels btw |
Citaat:
maar sommige amerikanen zijn sukkels ja |
net alssommige nederlanders :D
|
dat was ik eigenlijk vergeten te typen
|
der staat ook niet ALLE Amerikanen en der staat ook niet GEEN NEDERLANDERS dus :|
sukkels zijn er overal, maar veel in de vs denk ik :D |
Hoi hoi, misschien is het al gezegd hoor maar ik kan me sowieso niet voorstellen dat je alles al hebt gedaan en dat je niks leuks meer kan verzinnen... Wel is pure zuurstof geprobeerd, dat is gewoon leuk, leuke manier van gaarheid. Daarnaast kan je ook heel veel mixen, net zoals veel mensen ook drinken als ze token... :P Neem bijv. een pot hoestdrank en als je het begint te voelen salvia... Is leuk als je iets kan hebben... :) Opium is ook zwaar kikken, aan het eind flink goede sterke hasj roken en je gaat weer terug... Maar ja, dat zijn allemaal wel sterke dingen. Bij een mix moet je er wel weer op letten dat je tegen alle ingredienten kan. Veel plezier... :)
Kus, Suus. |
Citaat:
|
het brengt het wle een beetje van't onderwerp af...maar ik denk dat als je hier al een tijdje rondhangt dat he nietveel nieuwe onderwerpen meet vind?snapt ge?....der zijn tijden (zoals nu) da'k hier vaak nen krabbel kom zette mor dan ister weer een maand of 2 da'k hier ni kom...whatever srr vo de zever wouw't gewoon ff zegge........
c ya |
is dat moeilijke praten belgs ofzo?
|
zo te zien..
|
Citaat:
:nono: het is vlaams, :D |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:09. |