![]() |
War of the Ring
En dan hebben we ook nog een Lord of the RIngs RTS die gemaakt is met de Warcraft 3 engine: War of the Ring.
Weet iemand hoe ik deze goed kan patchen? hij geeft bij het patchen (van de LEGALE versie) aan dat een bestand niet overeenkomt en dat ie niet verder kan. Meerdere mensen schijnen dit probleem te hebben. En dan nog 3 dingen: - Is er een manier om de unit-count-cap te verhogen? - Kun je op een of andere manier die Elven Veterans (of zoiets, die elite-eenheden) uit de missies ook in Skirmish krijgen? - Is er een manier om goed uit te zoomen (en dan niet alleen het pannen van de camera)? Op de achterkant van het doosje staan mooie (uitgezoomde) screenshots, maar dat krijg ik niet voor elkaar. |
uh, WotR maakt geen gebruik van de warcraft 3 engine.
|
Dat staat inderdaad op de site, maar toch is het EXACT hetzelfde, maar dan met andere skins. Beetje toeval.... niet?
|
het is wel anders.
|
het is volgens mij die engine van battle realms, ik had er net over gelezen.
|
Maar.... zo is het niet. Hoewel beide games worden uitgebracht door Vivendi, zijn Blizzard (Warcraft) en Liquid Entertainment (War o/t Ring), niet eens met elkaar te vergelijken. Liquid pakt alles op wat moederbedrijf Sierra als concept op hun bord gooit, Blizzard heeft de kunst van rts gamen eigenhandig verfijnd door de jaren heen. Liquid moet zich meten aan de hoge eisen die de Tolkien wereld heeft opgeroepen bij de gamers die de doelgroep vormen, Warcraft is een wereld die compleet door Blizzard zelf werd ontworpen.
Bron: DGS - ONLINE |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:02. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.