![]() |
Hollow Man
....was gster op Veronica, wou em eigenlijk toen die op het witte doek was te bewonderen wel zien, maar is dr eigenlijk nooit van gekomen, en toevallig zapte ik wat rond en begon Hollow man net, en ik moet zeggen ik heb dr aandachtig naar gekeken met leuke, grappige, spannende en soms scary scenes! haha ik vond ut wel een lache film.... (y) (y)
|
kende die flim net maar heb ongeveer de laatste 45 minuten gezien, was inderdaad wel grappig :D
|
Heb n stukje gezien, was wel leuk.
|
hehe wat een slechte film was dat
|
Ik heb hem ooit gezien, en ik vond hem zo stom dat ik hem nu niet meer gekeken heb..
|
Mja, niet zo'n topfilm, maar Kevin Bacon is cool, vooral als hij de bad guy speelt.
|
Citaat:
|
Kevin bacon :cool:
mwa film zelf gaat wel, vermakelijk om een keer te kijken... |
Vermakelijke film, ranzig aan het begin toen die muis doodgebeten werd blegh :P
|
ow en dat lekkere wijf zat erin hoe heet ze ookalweer uhmm ow ja Rhona Mitra (voor de spiegel toen je haar boobs zag)
|
SFX waren leuk gedaan. De animaties van 't water op 't onzichtbare lichaam, en die ingewanden e.d.
't Verhaal was echter zeer matig. |
aardige special effects (y)
ontzettend slecht einde (n) |
slappe film, maar wel mooi gedaan
|
Leuk vooral als hij verbrand geweldig gemaakt!!!
|
Die film die erna kwam. Die was enorm leuk :D.
|
Het begon wel leuk enzo, mooi gemaakt, maar het einde vond ik een beetje heel erg flauw (n)
|
Damn wat een slechte film is dat :D dat 'ie tig keer dood gaat maar dan tóch zo onverwacht weer terug komt .. bwaha
|
Kevin Bacon :D :cool:
|
Heb hem ooit wel gezien, was er niet zo weg van geloof ik..
Spoiler
|
no idea, tis alweer een aantal jaar geleden
|
Citaat:
|
iel, ik vond dat echt een vieze film gewoon. heel vervelend, maar soms wel grappig. :D
|
Toen hij superman werd aan het einde... ik heb me in de bioscoop kapotgelachen. :cool:
|
Die film staat echt hoog in mijn top 10 van slechtste films allertijden (n).
|
Citaat:
|
ja was niet al te veel aan...
maar het idee is eigenlijk toch wel geinig:D onzichbaar zijn :cool: |
Tja, Hollowman is gewoon niets meer dan aardig horror fodder. De special effects zijn indrukwekkend en er zitten wat geinige scenes in. Meer niet. Maar om het nu een van de slechtste films ooit te noemen, slaat gewoon nergens op. Tegen dat soort mensen zou ik willen zeggen:
See more movies |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:52. |