![]() |
Wat voor 'commentaar' heb jij vandaag op je kleding gehad?
Omdat het vorige topic echt dicht is... draadje
Topic titel zegt het al. Je krijgt vast weleens commentaar (positief/negatief) op je kleding. Wat heb jij er vandaag over gehoord? :) Zojuist in de kassa-rij bij de discotheek: 2 jongens tegen elkaar: wat heeft die jongen [ik in dit geval] toch een gek bloemetje op z'n rug.. dom shirt hoor. Sta ik daar met shirt van Guru, en ik werd me daar zo pissig, maar ja.. het was dan ook wel een jongen met zwarte/witte puma's en een blauw g-star raw shirtje hè :rolleyes: Ohja, en zusje vond nieuwe broek... teveel op een oude broek van mij lijken... heb je nieuwe broek dan? goh, zou ik niet zeggen... :| Papa vond me trouwens heel zomers gekleed :) (y) |
kwam vanmorge op mn stage, en heb toevallig nieuwe kleren aan..
"hmzz mooie kleren, maar als je het wast (witte "polo" met rode streepjes :p) |
Mijn moeder: wat zie je er stijlvol uit (Y)
:bloos: |
"Wow, je hebt je haar gewassen."
:cool: |
(wijzend naar sokken) 'dat ziet er gezellig uit' :confused:
|
huisgenoot: ben je met die broek geboren of zit hij gewoon vastgegroeid (ja zeg, ik ben ziek, mag ik dan een week hetzelfde dragen?!?)
|
meisje uit mijn klas zegt zo van ow wat heb je leuke gele oogschaduw op... ik van hmm oogschaduw?? ja staat mooi bij de gele truitje.. kijk haar aan.. :confused: had geen oogschaduw op..
|
liep vanochtend het huis door in mn boxershorts de pc te repareren en ging ff het balkon op om een schroevendraaier te zoeken.
Pa : Citaat:
|
Ik heb vandaag m'n gele trui aan die ik samen met een aantal vriendinnetjes heb laten drukken.
Er staat 'Femme Fatale Susanne' op, met zwierige letters. "Heee daar loopt een banaantjuhhhh" :rolleyes: "Kakkerrr" Puh-lease ze zijn gewoon jaloers :p |
Wat maakt je broek veel lawaai, vind je dat niet irritant?
:nono: |
Citaat:
Ontopic: Jij hebt ook altijd een overhemd aan he! Eh ja, dus :bloos: |
- moet je niet eens een nieuwe broek gaan kopen?
- je broek begint te slijten.. (neej dat hoort ) - ha je hebt je kijk-eens-ik-heb-ook-ee-barbie-schminkdoos-lipgloss weer op. |
Citaat:
WANNABE, beetje gelegenheidstruien na die tijd nog willen hebben he ;) |
Citaat:
:rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: |
Citaat:
Het gaat mij natuurlijk om de kanarie look a like kleur :p |
Citaat:
|
Citaat:
|
gisteren op de markt
"Mmmmmmmmmmm saaaaaaaaaaang die kill heeft leipe shubas aan, tant2 errige stylo" |
Citaat:
|
Citaat:
Mmmmmmmmmmm saaaaaaaaaaang die kill heeft leipe shubas aan, tant2 errige stylo" Jan-willen en Gert-Diederik Wouw jottem, deze gozer heeft echt te coole schoenen aan, wat een vette style! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Wat een zeer modebuwste jongeman! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Gewoon 'dat ziet er leuk/degelijk uit' of zo. :confused:
Boeiend hoe je het zegt eigenlijk. Ikzelf heb een hekel aan Engelse woorden. (n) |
Citaat:
Joh, stijlvol vandaag ;) |
Citaat:
|
Citaat:
Nee, ben niet echt een braller(tje) :o Vind het zelf altijd vreselijk om met zulke figuren een conversatie te hebben dus probeer ik het zelf zo veel mogelijk te voorkomen. |
Geen.
|
Citaat:
|
'Het is wel casual friday hier he?'
|
Woowhh kun je op die schoenen lopen??
Wat een lief kleurtje heeft jouw blouse [lievig roze namelijk] Je oorbel is kapot! Wat zijn dat?? Ohhh leuk zeg!! Zelf gemaakt?? [ik heb op mn spijkerbroek een groot veiligheidsgesp met bedeltjes eraan hangen] |
"goh........... hmmm zwarte sokken... "
|
"Rooooos... get real.. wie doet er nou een minirokje aan naar een tentamen? Krijg je heus geen hoger cijfer voor hoor!"
Nou ja, als je nauwelijk hebt geleerd, moet je toch wat? ;) (ik had wel sjans van de lekkerste dokter, maar dat ter zijde :cool: ) En een vriendinnetje vond m'n blingbling rode oorbellen mooi <3 |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
'Heb je nieuwe oorbellen? Moooiii'
'Uhhh nee, ik heb ze nu voor de 4e keer in en dit is de 4e keer dat je er iets over zegt.' Paar dagen geleden met 2 blauww ogen: 'Zo heb je lekker gevochten?' 'Heb je teveel door een verrekijker gekeken naar de openlucht-spa buiten?' etccccc.. |
Citaat:
|
waarom heb je dat blauwe wollige vest niet meer aan, die witte maakt je dik
:( |
leuke sokken heb je...
ik had gymles en mn broek was n beeje kort.. had ik net knalroze kniekousen aan. dus ik hield ze vrolijk aan. |
Wat zijn je schoenen roze. Het is nog winter hoor. (Had mn nieuwe schoenen aan, roze met grijze ballerina's :o )
|
wuhwuh
|
Citaat:
|
-Pfj jouw overhemd jurk is echt super gaaf
- Je moet niet die witte riem doen maar groene - Waar heb je dat overhemdjurkding vandaan en die schoenen en die oorbellen en je tas.. Waar haal jij toch altijd die leuk idngen vandaan? - Heb je het oude overhemd van je vader aangetrokken ofzo? |
Heb je je nou nog niet aangekleed? (n)
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:17. |