![]() |
Lekker eten bij burger king?
Een vervolg topic op die over de mac zeg maar.
Ik vind het eten bij de BK hartsikke lekker. Vooral die burgers zijn wel lekker, al hebben ze wel zo'n vage bijsmaak. En hun acties zijn zeker niet slecht. Heb tijdens mijn stage toen ik steeds met vertraging klem zat op den haag centraal maaltijden weten samen te stellen twv 3 euro maar. Ik kijk weer uit wanneer ze van die hot burgers gaan verkopen. En die cappuchinoshake is ook niet verkeerd. Verder is die hot fudge brownie wel lekker (is ook best machtig) en zijn die kringelfriet ook erg lekker (plus dat ze niet zo snel koud worden als bij de mac..). |
Ik vind het brood verschrikkelijk droog, en de burgers zit een of ander vreemd smaakje aan (n)
Kheb liever Mac :bloos: |
broodjes zijn altijd nogal oud en breken gewoon af... dat vind ik wel jammer want de burger zelf vind ik veel lekkerder dan die van de mac...
|
Het ligt er ook maar aan in welk BK restaurant je iets haalt. Het hagt natuurlijk ook vaak af van het personeel. Ik heb tot nu toe altijd geweldige ervaringen met BK. Waar je in tegenstelling tot de Mac, verse burgers op bestelling krijgt. Lekker veel, en ook heerlijke burgers. (Vooral de whopper en crispy chicken). De twisterfries zijn ook heel lekker. En je krijgt er gewone mayonaise, en niet die gore snot van de mac.
|
Alleen de frietjes zijn (y)
|
Ja waar je gaat maakt inderdaad wel uit qua kwaliteit (ik wil niet weten hoe dat komt :rolleyes: )
|
ik vin alles van de burger king echt 10x beter als van de macky D op de frietsaus na... helaas klein minpuntje :)
ik weet alleen niet meer of ze bij de BK coca cola schenken, dat zou helemaal top zijn |
Kga zelden naar de Burger King, ik ga liever naar de MacDonalds.
|
Citaat:
|
ik heb een keer bij de burgerking gegeten.. toen ik nog koolhydraten at... toen hebk een whopper gegeten aah dude die vink echt vet fucking lekker!! veel beter dan big mac ofzo
heb alleen bij de BK nog niet zoiets als mcsaladshaker ontdekt, ligt dat aan mij fniet? want *zoals ik al zei* ik eet dus geen koolhydraten, dus dats het enige datk mag.. |
De Burger King heeft betere service vind ik. Je krijgt er grotere porties, en als je er saus bij hebt besteld hoef je even later niet weer terug te lopen omdat ze het vergeten zijn..
|
what about het vlees... whoaa.. wat een groot verschil met de macky D
|
BK = (y)
|
Citaat:
|
Ik ga liever naar KFC.
Maar de bananenmilkshakes bij de BK zijn wel heel (y). :) |
Ik vind de frietjes een stuk beter dan bij de Mac: ze worden tenminste wat minder snel koud (y) En de Chicken Royale van de BK vind ik ook lekkerder dan de Mc Chicken van de Mac :o
|
ik vind het echt niet te eten!! die kaas op die hamburgers is echt niet lekker en die saus ook niet. De patat is gewoon normaal, maar ik kom echt nooit (meer) in de BK
|
Op het CS loop ik altijd even naar perron 2, koop daar een losse Whopper en ren weer heel hard weg. Dan heb ik veel eetplezier. (y)
edit: met kaas :o |
Triple Cheese Burger is heerlijk:D
|
De MC vind ik lkkrder maar BK doet t ckr ook wel :)
|
Ik vind de recepten origineler... wrappers jummie :bloos: Maar het smaakt zoooo ranzig bij de BK (n)
|
Ik vind het veel lekkereder dan de Mac.
Het vlees, de sla, ui enzo. En de (spicy) wraps vind ik er heel lekker. Het enige wat ik lekkerder vind bij de Mac is de fritessaus. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:20. |