![]() |
smsjes komen te laat
Heel erg vreemd, alle smsjes ontvang ik gewoon op het moment dat ze verstuurd worden, maar van 1 vriend van me komen ze zo nu en dan niet aan. Ja een dag later, soms 2.
Ik heb t-mobile, hij.. weet ik niet, begint met 06-11...... Iemand een idee? |
zal wel aan zijn foon liggen dunkt me, heeft hij het ook bij anderen?
|
Citaat:
Lijkt me sterk.. Verstuur je ze via Internet of ook gewoon via de telefoon? (Als via telefoon -> hardware) |
Via de telefoon. En hij heeft het alleen bij mij, en ik alleen bij hem :confused:
|
Citaat:
Maar jou probleem lijkt eerder een netwerk overbelasting ofzo, dan worden sms'jes later verstuurd ipv in 1x allemaal tegelijk.. |
de smsjes van me vriend komen soms ook wel een kwartier ofzo te laat :| hij heeft ook t-mobile
|
Citaat:
Netwerkoverbelasting.. toch vreemd dat dat alleen bij hem gebeurt. Echt heel vreemd.. |
ik heb ook tmobile en ik heb dat ook wel eens. als ik hem dan ff aan of uit zet heb ik ineens weer 2 berichten zeer irritant!
|
Citaat:
Maar over 15mins moet je niet moeilijk doen, dat is niks bijzonders.. Maar een dag of 2 wat ik hier las is niet normaal.. |
Inderdaad, een kwartier, dat merk ik geloof ik niet eens. Maar als hij belt omdat zijn berichtje er nog niet is (hij heeft altijd ontvangstbevestiging aan) en ik krijg de dag erna ineens dat berichtje... Ja dat vind ik wel erg vreemd.
Het gebeurt trouwens niet altijd hoor, maar toch zeker wel elke maand een keer. Deze week toevallig 2 dagen achter elkaar, daarom vraag ik het maar eens. |
ik heb dat ook gehad aar dat lag aan mijn gsm...
|
Citaat:
|
Ik heb ook t-mobile, dat heb ik ook. Vooral als mn telefoon uit staat en iemand stuurt een smsje, en als ik mn tel dan aan zet krijg ik hem 5/6 uur later pas.
Ligt aan T-mobile. Maarja, nu is mn telefoon helemaal dood terwijl er niks mee gebeurd is. F*ck Motorola. |
06-11... is vodafone
daar heb ik in ieder geval nog nooit last mee gehad |
Dat kan best. Soms ontvang is SMSjes ook niet van bepaalde mensen en met andere gaat het juist altijd goed. Blijkbaar hebben sommige netwerken niet zo'n goede koppeling met elkaar, ofzo.
|
Waarom hoor ik pas geklaag over t-mobile als ik er net naar overgestapt ben? :s
Grmbl. Ik heb inderdaad een bereik van niks, maar het is wel redelijk goedkoop. ;) En het netwerk wordt alleen maar beter, lijkt me toch? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Klinkt raar maar wat soms helpt is aan en uitzetten, dan haalt hij namelijk een netwerkupdate binnen. (als je telefoon altijd aanstaat doet die dat niet) en dat kan een hoop vage problemen verhelpen.
Of terug gaan naar de fabrieksinstellingen |
Citaat:
En nare: Zo slecht is t-mobile niet, dus je zwamt. :) @alex: wat? netwerkupdate? blaat. Hij pingt als een hond, dat doen alle telefoons. Niet als je ze aan en uit zet, een telefoon is gemaakt om dat de hele tijd te doen. Sommige tel's hebben zo'n leuk knipperend lampje om dat aan te tonen. Anders zou je toch ook niet gebeld kunnen worden? :rolleyes: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:10. |