![]() |
Studenten Vertellen
Beste forummers,
Sinds vandaag is er een nieuwe site online: http://www.studentenvertellen.nl hier kunnen studenten van hbo en universiteit hun ervaring toevoegen. De bedoeling is om over elke mogelijke opleiding ervaringen te verzamelen en zo een goed beeld te laten geven over de opleiding, zodat toekomstige studenten weten wat ze te wachten staat. Ik hoop dat je je ervaring wilt delen met ons en hoop dan ook dat je studentenvertellen.nl bezoekt om je ervaring toe te voegen! :) BTW, je kunt dit opvatten als reclame, maar dit is niet echt bedoeld als reclame, meer om een start te kunnen maken met dit toekomstige hulpmiddel voor een juiste keuze. ;) Hopende op vele reacties van studenten.. verblijf ik :p |
Het zal vast heel leuk zijn, als de website het zou doen ;)
|
lijkt me een erg handige site als er straks ervaringen op staan (y)
zeker ook omdat er aparte ervaringen zijn te lezen per opleiding, maar ook per school. :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Bij mij doetie het ook gewoon, en ik denk ook dat het een handige site wordt! Zal gelijk effe wat mensen vragen hun ervaring erop te zetten (y)
|
Citaat:
thnx voor de reacties :p |
Maar hoe weet je of een school niet ff alle werknemers een goed bericht laat plaatsen ;)
Nee het is een heel goed idee. Ik ben benieuwd of er over een tijdje wat reacties zijn, zodat ik eens rond kan snuffelen (ben al wel zeker wat ik ga doen hoor) |
Bij mij doet ie het ook niet :s 't Lijkt me wel interessant trouwens.
|
ervaring geplaatst :)
|
Het lijkt me trouwens makkelijk als je de scholen ook op Plaatsnaam kan laten sorteren. Er zijn nou namelijk tig scholen die met 'hogeschool' beginnen of een ander veelvoorkomend iets.
Is het mogelijk om zo'n functie erin te doen (sorteren op plaatsnaam) of is dat erg omslachtig? |
Bij mij doet de site het ook niet.
|
Ik heb het formulier ingevuld :)
|
Ik zal vanavond wel even een zeer wervend ( :evil: ) praatje neerkalken.
|
Citaat:
sublime en andijvie, ze zijn goedgekeurd ;) (y) |
Bij mij werkt de site ook niet... :s :confused:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Achter Universiteit Leiden staat trouwens 'HBO'.
Klopt niet dus. |
Wel een goed idee! :)
|
Site doet het bij mij nog steeds niet...
|
Bij mij lekker wel. :cool:
Goed idee. (y) |
Citaat:
De universiteit in Nijmegen staat trouwens ten onrechte ook nog als Katholieke Universiteit Nijmegen vermeld. Het is sinds 1 januari 2004 de Radboud Universiteit Nijmegen. |
Erg goed idee!
Ik zal straks ook even mijn ervaringen neerzetten :) |
Citaat:
't is dat ik de :rolleyes:-smiley gebruiken zo triest vind... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Bij mij doet ie het trouwens ook :) |
Citaat:
|
:p
|
En de site doet het nog steeds niet :s
Kijk, ik wil best een wervend praatje neerknallen, maar dan moet ik er wel de mogelijkheid toe hebben he ;) |
Als er nou ook ff snel veel mensjes reageren. :P
Staan nog weinig reacties op.. logisch ook. Lijkt me heel erg handig zo'n site! (y) |
Prima idee lijkt me. De KUB (Katholieke Universiteit Brabant) bestaat ook niet meer. Dat is al een tijdje de UvT (zoals de website al doet vermoeden), Universiteit van Tilburg.
|
Citaat:
Maarja opzich is het een goed iets natuurlijk als ze met het Radboud samenwerken...meer kennis die uitgewisseld kan worden, stageplaatsen e.d. |
Het heeft niet zozeer te maken met de samenwerking met het Radboud AZ, maar met het feit dat Radboud een bekende katholieke heilige was. De naam Radboud Universiteit geeft alleen maar aan dat de banden met het katholieke geloof worden aangehaald.
Overigens blijft de statutaire naam gewoon Katholieke Universiteit Nijmegen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Waarom doet ie t bij iedereen niet en bij mij wel? :/
|
Citaat:
|
Een paar dagen geleden meldde ik nog dat de site niet werkte bij mij, maar inmiddels werkt het wel! Jammer dat er nog slechts 3 ervaringen staan, het is een heel goed initiatief, het zou mensen over de streep kunnen trekken. Zo niet is het altijd nog leuk om te lezen. Misschien is het een idee om oproepjes te verspreiden en die op hogescholen en uni's neer te leggen. Op deze manier heb je denk ik meer kans op succes.
|
Citaat:
|
Volgens mij is de Katholieke universiteit Brabant nu ook de Universiteit van Tilburg...
|
Citaat:
ik weet dat de universiteit Leiden een forum heeft. andere scholen vast ook wel. |
Dat zou ook nog kunnen!
|
Tuurlijk, maar het is maar de vraag of je daar ervaringen kunt uitwisselen. Voor zover ik weet heeft de KUN bijvoorbeeld geen eigen discussieforum ofzo.
|
Citaat:
Citaat:
leuke reacties trouwens :cool: |
Citaat:
Site doet het bij mij nog steeds niet... :s Zo kan ik natuurlijk geen ervaring(en) neerzetten. ;) |
Citaat:
Er zullen dan genoeg studenten zijn die het lezen en hun reactie er wel neer willen zetten. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:19. |