![]() |
[RA2/netwerk]Computers zien elkaar niet.
Ik wil Red Alert 2 spelen op mijn netwerk en heb ipx al geïnstalleerd en de goede netwerkkaarten gekozen in de opties, maar de computers zien elkaar toch niet in de lobby. Hoe kan dit? Please een snel antwoord.
|
Hoe werkt je netwerk? Via een switch, hub, router? Hoe staan de ip-adressen ingesteld op alle computers? Kunnen alle computers met elkaar pingen? :confused: :confused:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik had een tijd geleden ehtzelfde. Je moet even kijken op de support site van westwood. Komt erop neer dat je bij de ene computer 000000 ofzo meot opgeven.. kweetnietmeer maar tis daar ergens te vinden :)
|
IPX netwerk moet aanstaan, dan moet het werken
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Hmmm, zoiets heb ik ook ongeveer.
Op de ene computer zie je niemand, behalve de beschikbare games. Op de andere computer zie je gewoon iedereen, alleen geen geopende games. beetje vreemd, maar het spel doet het wel dus ik klaag niet.:) |
bij mij was dat ook zo... me pa was bezig geweest... naja het antwoord staat als het goed is ergens op de westwood site en er is iets met updates, maar k zal em es vragen wat ie precies gedaan had...
|
mmz bekend probleem
eerst werkte het hier ook nu ineens niet meer (na format) iemand ideeeen hoe je het mac adres van je kwatren moet instellen ofzo? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:25. |