![]() |
*Untitled*
De muren
Overweldigend wit Een lichaam van dezelfde kleur Ertegenaan geperst Eengeworden met het gips Breekbaar Trillende ademhaling De ogen... Van het mens wat daar staat te sterven Twee ontblote armen Hulpeloos in de lucht gestoken Niet begrijpend Het waarom En ik... Slechts een ander deel in de peristaltiek des doods Ik Die ook tussen de kaken der vergetelheid staat te komen Wat kunnen wij anders dan aanschouwen Hoe wij worden vermaald tot stof Om vervolgens te verwaaien naar de sterren De ogen van een volgend mens Dat daar zijn leven zal verliezen Uit protest zou ik haast zeggen 'Ik doe niet meer mee' Daarbij de hand van m'n moeder pakken En schrijden naar een ander perron Daar waar de treinen geen eindpunt kennen Daar waar geen eind bestaat Maar de dood duldt geen tegenspraak Zou dan blijken Terwijl het mij met ferme greep het onbekende inwerpt En ik terugverlang naar het leven wat ik had Maar nooit heb geeerd |
nouw zeg, dat nog niemand hierop heeft gereageerd..
ik vind hem erg mooi wel ingewikkeld, ik moest sommige stukken een paar keer overlezen voor ik het snapte.. maar dat maakt het wel mooi juist :) (y) up |
dit raakt me echt.... heel mooi...
|
Dankewel sam en ander meisje :)
|
Wauw:eek: ...........
mooi zeg!!!.......... wat heb je de inhoud goed weten weer te geven... Top! liefs, Mariamne |
.......
echt heel mooi, Kel.... |
Citaat:
I will always be there for you okay? Ik beloof het echt. *knuffel* |
yeah cool gedicht
xx reem |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:34. |