![]() |
Laptop
Hallow allemaal,
ik heb een laptop gekregen...nu wil ik de adsl verbinding van de gewone computer ook aansluiten op mijn laptop.. hoe doe ik dit? kuss elien!! |
ligt er aan wat voor aansluiting v/h modem is.
is het een USB aansluiting of UTP (netwerkkabel) als het een Netwerkkabel is, zou je een switch of router moeten halen, en dan aanstuiten. als het een usb aanstuiting is, meot je hem doorlussen via je PC. Greet*z |
Hallo elien/giveit2me,
Allereerst hartelijk welkom op Scholieren.com, aangezien dit je eerste post (bericht) is. Een moderne laptop beschikt over zowel netwerk (ethernet) als USB aansluitingen, dus je zou inderdaad ADSL direkt op je laptop moeten kunnen aansluiten. Mocht je echter internet willen delen dan komt er wat meer bij kijken, dus als je b.v. niet alleen op je laptop internet wilt hebben maar ook op nog meer computers. In dat geval is het makkelijkst om een breedband router aan te schaffen, met ingebouwde switch. Hierop kun je direkt netwerkkabels inpluggen voor alle computers die internet willen hebben. Het apparaat zorgt dan, na configuratie, dat iedereen online kan. Succes! |
Heey!!!
Thnx Voor de tips!! Ik rij maandag ff naar Duitsland om een Router te kopen (volgens mn pa zijn ze daar goedkoper) Bedankt!!! Kuss! |
Citaat:
Succes! |
ik hoor dat klik hier datdat 1 van de goedkoopste winkels is.
|
Voor de goedkoopste hardware(in Nederland dan, en beurzen en 2e handsverkoop uitgesloten) check op www.tweakers.net de pricewatch!
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:31. |