![]() |
Ik heb in de loop der tijd m'n huidige pc af en toe een beetje geupgraded. Gevolg hiervan is dat ik naast een snelle pc ook een vrijwel complete tragere pc over heb.
Deze bak staat nu een beetje te verstoffen in een hoekje, wat ik eigenlijk een beetje zonde vind. Wat zou ik nu nog kunnen doen met zo'n pc'tje? Heeft er iemand suggesties? Het gaat hier om: Intel Pentium 3 450 Yamaha DS-XG onboard geluid 128MB RAM Geforce 256 DDR 12x CDROM 250MB + 540MB HDD 14" Dell |
kwee totaal niet of je dr een nodig hebt maar als roouter doet ie het vast goed (te goed maarja).. verder misschien een deticatedserver van maken ;) heel handig voor op een lan met wat meer mensen :p en anders verkopen aan iemand die er wat aan heeft... hij beter dan veel computer van vrienden van mij...
-de postbode- |
Citaat:
|
pfff gewoon relaxte pc:) en dat zet jij in een hoekje weg:confused:
ik werk nog steeds met mn PII en ben er erg trots op:) Verkopen is idd beste denk ik:) |
Geef maar aan mij...
Ik zou er zelfs wat geld voor willen neerleggen... |
mag alleen een iets grotere schijf en is dan als werkstation te gebruiken toch :)
|
Als router zou het idd een beetje een overkill zijn.
Mja, de hardeschijf is eigenlijk een beetje het zwakke punt, hoewel ik hem ook zo aan het netwerk kan hangen. Ik zou hem natuurlijk ook aan mijn lieve zusje kunnen schenken...hoewel dat wel een erg duur kadootje is. Misschien dat hij met een knappe harddisk nog wel wat leuks oplevert. |
Citaat:
-de postbode- |
gooi hem maar tot hier.. Ik verkoop het wel door... ;)
|
Lekker met Linux gaan klooien.
Ben ik destijds ook met een 486 gaan doen. Werd op den duur een P200, en toen een P350. Kan je rustig leren wat Linux is en kan, zonder dat je risico loopt bestaande zaken te verprutsen. Heel leerzaam, en vooral erg verslavend :) |
Citaat:
zou er een server van maken. Router/firewall is-ie veel te snel voor ;) |
Citaat:
|
Ik denk dat ik hem ga gebruiken om een beetje met Linux te "klooien". M'n Linux kennis is praktisch nul, dus dat kan zeker geen kwaad. Ik moet er alleen wel weer een stukje van m'n bureau voor opofferen...ach, dan maak ik maar geen huiswerk. :)
Verkopen wacht ik nog maar even mee, tenzij er iemand is die heel veel euro's op tafel wil leggen. ;) |
Ik bied €300 :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar serieus nu. Zou je hem willen verkopen? |
Citaat:
GreetZ |
Citaat:
|
Citaat:
En dat ding deed inderdaad ALLEEN routering :> , zat zelfs een Radeon in die kist. Achjah mensen die wel eens "wat" meenemen van het werk noem je dat :D |
Citaat:
Vooralsnog ben ik niet van plan de boel te verkopen. Vandaag heb ik nog een gigantische upgrade uitgevoerd, 850MB harddisk erin! :D |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:26. |