![]() |
beter dan m'n eerste gedicht
Simpele woorden,
koud als ijs: Ik heb je lang niet gezien. Het heden gaat op dat moment verloren, alleen het verleden kan ik zien. Jouw lippen bewogen, om mij te laten spreken. Maar ik was jaren doof. Maar ik wil niet aan die jaren denken waarvan jij mij hebt beroofd. dit is al weer m'n tweede gedicht. reactie???? |
Citaat:
|
Citaat:
bedankt voor de reactie, ik dacht dat ik er nooit een zou krijgen. :D ;) |
Citaat:
bijvoorbeeld: origineel: Maar ik was jaren doof. Maar ik wil niet aan die jaren denken mijn suggestie: ik, ik was jaren doof. Maar ik wil niet aan die jaren denken zoiets zie maar wat je drmee doet, hoop dat je dr wat aan hebt, en ik vond dat nullletje zo zielig staan, dus d8 ik laat ik maar ffkes reargeren, anders is t zow lullig :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
zorry ;) |
Citaat:
maa wel vrolijk worde tis namelijk weekend!!!! :D :cool: |
Citaat:
|
Citaat:
za nu wel ff nix meer quote bij jou hoor |
Volgens mij is chatten niet helemaal de bedoeling van het dop-forum...
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ik vind commentaar niet erg, ik ben gewoon saggie zorrie ;) |
hai anne
ik vind het eerlijk gezegd best goed. een aantal stukken lopen inderdaad niet goed, zoals dat 2x maar. en dat je 2 keer zien gebruikt, want dat rijmt niet en klinkt niet lekker. wat ik wel heel mooi vind, en dat wou ik even zeggen, zijn de eerste drie regels: Simpele woorden, koud als ijs: ik heb je lang niet gezien doeg doeg |
ik vind hem mooi! maar van dat maar is wel waar,. volgens mij moet je de eerste keer maar weglaten. aan de andere kant, wat weet ik er nou van. ik vind het een goed gedicht. (y)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:05. |