![]() |
married with children/men behaving badly
welke van de twee is de beste volgens jullie? zoiezo niet zeggen dat er een niet grappig is want dit zijn allebei geniale comedys
|
Married with children heb ik nooit echt leuk gevonden, en die andere ken ik niet..
|
hoe kan dat nou, ik deel al zijn levensvisie echt compleet.
|
'Men behaving badly' heb ik een paar keer gezien, maar die vond ik slechts zelden grappig. 'Married... with Children' volg ik wel al jaren. Eerst op KETNET, later op Net5, SBS6 en V8/Veronica. Ik heb bijna alle afleveringen al meerdere keren gezien en sommige kan ik echt dromen. Alleen uit het derde seizoen heb ik helaas maar een paar afleveringen gezien. Ik heb 11 videobanden vol getaped met afleveringen, die ik regelmatig bekijk, dus je kunt me gerust een fan noemen. Hoe vaak je het ook kijkt, het blíjft leuk!! Behalve dan het 11e en laatste seizoen, dat kun je beter overslaan. Al, Peggy, Kelly, Bud, Marcy, Steve en Jefferson behoren tot de leukste tv-karakters die ooit zijn bedacht!
|
Married with children nog nooit gezien, men behaving badly is smerige ranzige britse humor (y), veel Nederlanders bestempelen het ook als 'vies' of 'niet grappig' maar je moet gewoon hun state of mind begrijpen :)
|
DUIDELIJK Men Behaving Badly
vooral de Tony & Gary top 5 singers arses lijstjes zijn favoriet http://www.bbc.co.uk/comedy/guide/im...ingbadly_2.jpg <33 |
Married with children natuurlijk, dat blijft mijn favoriete serie.
Men behaving badly vond ik niet zo leuk, maar ik houd eigenlijk niet van die britse humor, alleen bottom was leuk. Oh en john cleese natuurlijk ook. |
Men behaving badly aangezien dat een hilarische serie is en Married with Children flauwe, afgezaagde zelden grappige humor.
|
Men Behaving Badly vind ik wel leuker, het is wat minder voorspelbaar ;)
Married With Children is cool, heel cool, maar net iets te Amerikaans imho, en soms weet je al wat ze gaan zeggen, voordat ze het zeggen. Hoewel Al's sarcasme wel echt geniaal is... :-D Maar Men Behaving Badly is weer net iets exclusiever denk ik, en dus leuker als je er van houdt ;) |
Men Behaving Badly. (y)
Het bordspel is ook zeer vermakelijk! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Psychodad The nudie bar/The Jiggly Room Al die zonder reden een paar mensen aftuigt Kelly's domme trashy vriendinnen Dat de mannen van No Ma'am onderling ruzie krijgen De rondborstige dames Al die Marcy beledigt en vice versa I love this show :D |
Ik vind er werkelijk niks aan. De enige leuke momenten zijn als het publiek zit te klappen voor een acteur en die acteur staat daar te wachten tot ze klaar zijn.
Na een paar afleveringen gezien te hebben, heb ik mijn eigen script geschreven, dat een beetje overeenkomt met zeg maar ieder MWC script: Al zit op de bank met zijn hand in zijn broek. AL: "My life sucks" Publiek lacht. Jefferson komt binnen. Publiek klapt. JEFFERSON: "Al, you're stupid." Publiek lacht. AL: "Your wife is ugly." Publiek lacht en klapt. Peggy komt binnen. PEGGY: "Al, I want to have sex." Publiek lacht. AL: "Go away." Publiek lacht en klapt. PEGGY: "Al, I want money." Publiek lacht. Al geeft Peggy geld. Publiek lacht. Kelly komt binnen. Publiek klapt. KELLY: "One and one equals five, right?" Publiek lacht. Bud komt de trap af. Publiek klapt. Bud valt. Publiek lacht. BUD: "I think my leg is broken." Publiek lacht en klapt. AL: "What did I do to diserve this family?" Publiek lacht en klapt. Einde. |
<---
|
MWC is 1 de beste Amerikaanse komedies ooit gemaakt. Op zich blijft het Amerikaanse humor, maar het heeft toch iets extra dan de meeste Amerikaanse komedieseries. Het heeft iets 'cult' en Al is gewoon subliem. En dient ook gezegd dat de eerste afleveringen van MWC gedateerd zijn uit 1986, maar nog steeds niet gedateerd lijken.
|
Citaat:
Maar wat er op het laatst gemaakt werd (n) |
Citaat:
Gary's bordspelletje 'what's that smell' vind ik ook wel komisch :D |
Citaat:
Das toch uit dezelfde aflevering als dat met dorothys neefje die ze bier leren drinken en boeren, en het nieuwe poedel kapsel van tony waarmee íe debs moeder wil imponeren... Die moet ik nog ergens op video hebben... De latere afleveringen vond ik minder leuk, toen tony ineens een saaie postbode met snor was geworden (n) |
Citaat:
|
Citaat:
|
naja ik heb mezelf al aangemeld als full 'no ma'am' member :D
|
Met vlag ende wimpel en een straatlengte voorsprong: "Men Behaving Badly".
En dan met name die aflevering waarin ze afscheid nemen van hun oude vertrouwde bankstel :cool: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:50. |