![]() |
Waar wil jij nog eens heen?
Bergen - Noorwegen
|
Safari in Kenia
|
Australie, absoluut!
|
Australië lijkt me ook zeer mooi
of the Grand Canyon |
Citaat:
|
---> Reizen & Vakantie
|
Australië! (y)
|
New York (mooie, grote stad)
Hawaii (schilderachtig eiland) Een of ander afrikaans land (voor een safari :o) |
Finland, het lijkt me zo'n ongelofelijk mooi land.
|
hawai
paaseiland st maarten, eustatius en saba tailand maleisie |
Citaat:
|
Noorwegen in de 1e plaats
de rest van Scandinavië lijkt me ook heel mooi en Australië en Nieuw Zeeland |
Barcelona :o
en ik heb ook altijd al wel een keer naar Ierland willen gaan :D |
Nieuw - Zeeland en dan een rondreis langs de eilandjes daar etc.... :)
doe ik allemaal wel wanneer ik afgestudeerd ben.. :o |
Naar India.. maar pas over heel veel jaar. (als ik iets ouder ben en blablabla)
|
Provence in Frankrijk
Kroatie Berlijn Sardinie of Corsica |
De hele wereld.
Teveel plaatsen om op te noemen. |
India
Tibet/Nepal China Malediven Barcelona Rome Venetië London New York Canada Alaska Eigenlijk wil ik bijna overal wel heen :) |
mexico
australie isla magaritha bonaire mallorca gran canaria miami brazillie |
Australie hoe dan ook! Het lijkt me geweldig ergens boven op een rots te staan en waar je ook kijkt alleen maar steppe iets wat in Nederland onbekend is.
Het oude huis van m'n ouders in Perth en natuurlijk de stad zelf. Glasgow een aantal jaar geleden langsgereden en dan naar Celtic-Rangers gaan (als celtic fan natuurlijk) die wedstrijd is zelfs voor niet voetballiefhebbers een waanzinnige ervaring. Paaseiland lijkt me echt geweldig. de Yukon/omgeving Yukon. New Orleans echt een soul stad. St. Louis stad met karakter net als Breda :) |
Canada
Zuid-Afrika Egypte Australie-Tasmanie-Nieuw Zeeland VS Rome Portugal Indonesie die kant op Mexico ed teveel eigenlijk :o |
Ik wl ooit absoluut nog eens naar Azie... Maleisie, India, Vietnam.. dat zijn voor mij tot nu toe de meest onbekende landen.
Afrika lijkt me ook boeiend, maar daar zou ik niet zo snel heen gaan vanwege criminaliteit etc. |
- Een tropisch eiland (boeit me niet welke)
- Parijs (ga ik waarschijnlijk in de 6e heen met school) - Venetie (ga ik deze vakantie een dag heen waarschijnlijk) - Rome - VS - Zuid-Italie - Afrika Maar 't probleem is dat ik vliegangst heb :o |
Ik wil graag terug naar Los Angeles, drie jaar geleden was ik er al kort, toen zou ik bij familie daar tijdelijk gaan wonen en daar weer na school gaan, maar ik kreeg heimwee na me moeder hehee, ik was toen net 16 ofzo. Volgend jaar wil ik vragen of ik een maandje of twee bij een tante daar mag inwonen, maar ze woont best in een "slechte" wijk, we'll see. Verder wil ik graag nog naar Mexico, ik ben er eens 1 dag geweest, maarja dat is natuurlijk te kort. Thailand wil ik ook nog wel heen. En Australia ga ik nog een keer na toe, daar zouden we toen gaan wonen bij familie, maar fokkin Australia werkt met een puntensysteem en we kwamen 1,5 punt te kort hehe. Naja die familie woont nu weer bij ons in NL, maar ik ga een keertje met me nichie ofzo daar terug voor een maandje.
|
Toen ik laatst aan het kijken was, leken Nepal en Noorwegen
me wel heel erg leuk om heen te gaan... Naar Thailand en Indonesië zou ik ook nog een keer willen gaan om rond te reizen ed... (maar daar ben ik al geweest. :)) |
Citaat:
echt super mooi :) en niet al te ver ..maar over je vliegangst, heb je wel eens in een vliegtuig gezeten..? |
In deze volgorde:
Egypte Griekenland Nog een keer naar Rome en omgeving IJsland Ierland Turkije Tunesië Canada & Alaska Mongolië Mm das nog een hele lijst...1e drie binnen 3 jaar (studietijd) sowieso en de rest hopelijk daarna nog... |
Egypte
Wenen Peru Australie Kanada Amerika Nieuw-Zeeland Zuid-Afrika Scandinavie Ierland |
Griekenland
Italië Australië Nieuw-Zeeland Canada IJsland In willekeurige volgorde ;) |
Italie
|
Ik wil eigenlijk overal graag heen, alleen Azie trekt me wat minder.
|
Canada, Noorwegen, Zuid-Afrika, New York, China en Rome nog een keertje
|
IJsland, New York.
|
Australië
Canada Nieuw Zeeland Mexico Peru Vietnam Thailand Indonesie Kenya Mauritius o.i.d. Het wordt denk ik tijd voor een wereldreis :) |
Canada, Nieuw-Zeeland, Australië, Kenya, VS, Zuid-Afrika, Antillen, Ijsland, Kroatië, Indonesië, Thailand.......en vast nog wel n paar waar ik nu ff niet op kom....owja en de Malediven
Volgens mn moeder moet ik maar met een rijke vent trouwen:p |
owh en ook nog
rome berlijn londen new york LA |
(zuidelijk) Afrika :) Dat lijkt me heel cool om daar bijvoorbeeld te helpen om kinderen les te geven ofzo en daar die hele omgeving zien :) Safari enzo
|
scandinavie en zuid amerika
|
- Spanje (nee ik ben al 20 maar daar ben ik nog nooit heen geweest :o )
- Ibiza - Mallorca - Gran Canaria - Griekenland / Kreta - Thailand - Australië - Londen (ook nog niet geweest nee...) - Italië (ook nog nooit :o ) en dan vooral Rome - VS (alleen dan nu geen Florida want daar ben ik al geweest (y) ) |
Citaat:
|
Egypte
Mexico Brazil en misschien ga ik deze zomer naar Mexicooo :cool: |
Marokko (<-- misschien deze zomer al)
New York lijk me geweldige stad om een keer heen te gaan.. Thailand (lijkt me kei mooi land alleen al om de stoffen voor een mini prijsje te kunnen kopen) |
egypte
zuid-afrika zuid-amerika australie marokko indonesie |
Indonesie
China |
Amerika (woont familie)
India (woont familie) Zuid-Afrika Egypte (duiken!!!!) Thailand Bali Australie Nieuw-Zeeland Mexico tijd zat dus dat gaat zeker lukken :D |
- Australië
- Nieuw Zeeland - Noord Korea - Thailand - Zuid Afrika - Nepal - Mexico - Kenia - China - Maldiven - Japan & Jordanië |
Citaat:
ontopic Australie Nieuw Zeeland Zweden of Noorwegen Canada Zuid Amerika |
Finland, eigenlijk heel Scandinavië, Engeland, Ierland, Canada, Nieuw-Zeeland, Japan, Mongolië...
|
Verenigde Staten.
|
Ik wil nog naar heel veel plaatsen.
Maar bovenaan mijn lijst op dit momtent staat Nieuw Zeeland. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:17. |