![]() |
Guus Geluk werkt??
wat een schande!
In de nieuwe donald duck, werkt guus geluk opeens. zonder wat te zeggen, is ie opeens redacteur.... en dat terwijl die maar 1 dag van zijn leven heeft gewerkt... een beetje respect voor de Barks-filosofie! :) Het is een schande! |
Citaat:
|
Citaat:
maar nee nee.. een veel gehoorde uitspraak van guus is dat ie ooit een dag gewerkt heeft... zit nog te denken waar ook alweer.. |
Bij ons was hij er vandaag ook nog niet :( balen, anders is hij er de laatste tijd altijd op vrijdag.
Guus mag niet werken, dat hoort niet bij hem. (n) |
schande!
|
Aha.
|
:)
|
:eek: zeg dat het niet waar is. Ik heb de Donald Duck nog niet gezien, waarschijnlijk heeft mijn broertje hem al naar zijn kamer gesmokkeld.
|
Citaat:
|
Ik heb het net gelezen. Hij werkt weliswaar voor een loterij, maar toch vind ik het schandelijk. :(
|
Citaat:
|
t gaat de slechte kant op...
vorige week stond er ook al in dat Oma Duck de zus van Dagobert Duck is... iets wat al vaker fout wordt gezegd terwijl we allemaal in 't levensverhaal van oom dagobert (Y) konden lezen dat Oma Duck er was voordat Dagobert er met zijn zusters aankwam... Don Rosa :cool: (y) |
Ok
|
Wat stom zeg..
|
neeeeee :eek:
en juist deze week kan ik de donald duck pas zondag lezen... :( |
nooo th3 h0rr0rrrrrrrrrrrrrr :eek:
|
Citaat:
|
Strips? Ken ik geen een. :o
|
Nu zie je waar de politiek van de VVD toe leidt!
|
en 't is niet omdat ie daardoor werknemer van de eeuw wordt (oid) en heel veel geld wint?
pff, morgen maar eens kijken dan! |
Ik heb de nieuwe DD nog niet.....maar het is inderdaad te gek voor woorden....Ik weet niet of ik dit nog wel trek... ;)
|
boeiend man. wtf.
|
Hm. :|
|
Citaat:
|
Ik heb de nieuwe Donald Duck nog niet. :(
|
Citaat:
|
Citaat:
|
En bolderbast en Donald duck zijn vrienden.. Waar moet het heen in deze wereld? :(
|
Nou ik vind het een schande.. (n) :p
|
De verloedering van de Nederlandse maatschappij toch... :| :p
|
*heeft net gelezen*
Vreeeeeeemd |
Ik heb hem net gelezen, was sowieso een verwarrende DD met Bolderbast en Donald die opeens vrienden waren en Guus natuurlijk. Maar goed, ik kan me er niet druk over maken.
|
Citaat:
|
Tjah, gelukkig heb ik geen tijd om de donald duck te lezen.
|
ik zag het ook en het viel mij, als Donald Duck kenner, ook op..
|
Citaat:
heb hem net gelezen trouwens. stom einde :mad: |
De Donald Duck lezen als je ouder bent dan twaalf is zo passé.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
In het Handboek van de Jonge Woudlopers staat vast hoe je dat het beste kunt doen. |
Citaat:
ik stel voor allemaal een boze brief te sturen naar Oom Donald's brievenbus, vanwege meerdere schandaden aande Barks-filosofie. |
mn broertje heeft m verscheurt :(
zo maar even kijken of er nog iets te redden valt |
Citaat:
|
Ik heb hem nog niet gezien. Sowieso begin dit jaar mijn abonnement opgezegd, want ik ergerde me toch maar groen en geel aan de achteruithollende kwaliteit van het blad. Weet iemand me te zeggen wie het verhaal heeft getekend? Is het een Nederlands verhaal (code H) of een Deens (code D)? Schande trouwens dat Guus werkt!
|
S 79264.
Guus werkt overigens maar een paar plaatjes. |
Zo erg kan ik er trouwens ook niet mee zitten. Het hoort dan wel niet zo maar er horen wel meer dingen niet in de Donald Duck.
|
Citaat:
|
Citaat:
Heb je der verstand van ofzo. Stripverhalen zijn je hobby ofzo? Heb je der veel? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:57. |