![]() |
Mijn...
het is zeker niet geweldig fzo.. maarjah hiermee heb ik het dus net uitgemaakt met mn vriend.. en was benieuwd wat andere mensen hier nou van vinden
Het gaat niet meer... Ik kan de strijd niet meer aan We kunnen niet meer verder zo De strijd lijkt maar door te gaan Ik denk dat die oneindig is Net zoals mijn liefde voor jou We moeten onze eigen weg gaan Voorgoed alleen in de kou... Zoveel als voor jou Heb ik nog noojt voor iemand gevoeld Ik hoop dat je verder kunt Ik heb het niet zo bedoeld... Ik wou gelukkig met je worden En dat ben ik ook geweest Maar telkens maar voor even Daarna was het er weer... het beest Het beest in mij is De oorzaak van de storm Van de tornado in mn hoofd Ik ben mezelf niet meer daardoor Zonder jou zal ik verder moeten Het zal op zeker moeilijk zijn... Ik wil geen dagelijkse strijd meer Geen oorlog, geen ruzies, geen pijn... |
heel erg mooi, veel emoties, dat wel, maar dat geeft niet bij dit gedicht. het raakt me op een bepaalde manier wel, en .. hoe zeg je dit.. euhm.. het is zo "echt" hee erg mooi en goed gesgreven (y)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:38. |