![]() |
Daft Punk - Interstella 5555
Hey Luitjes,
Wie van jullie heeft de DVD Interstella 5555 van Daft Punk weleens gezien? En wat vindt je ervan? Er komen ook poppetjes van, kijk maar op de site van Daft Punk . :D GreetinX X |
Wel leuk, maar langer dan een paar minuten houd ik het niet vol. Te hoog =^-^= gehalte.
|
kheb alleen die eerste 4 clips ofzo op mtv gezien
maarja kheb t album (cd) al dus weinig zin om ook nog die dvd te kopen |
Daft punk
(y) |
Citaat:
maar boeie |
ik wil m eigenlijk nog steeds zien.. maar op lowlands kwam het er niet van...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Idd zeg wat een zooi (n). |
Citaat:
|
Citaat:
around the world vind ik overigens het enige leuke nummer |
hehe vervelend
had em ook wel willen zien |
hm, ik vind daft punk wel vet, maar eigenlijk meer het oudere werk. al die animatie shit die ze de laatste tijd uitbrengen hoeft niet zo van mij, maar homework is wel erg vet (Y)
|
Ik heb de dvd hier liggen :)..
Echt super vet.. Maja wat wil je anders als je bijna full time otaku bent :o .. Vette anime met super goeie muziek (y) .. Die remix cd die er bij zit is ook top (y) .. |
Ik heb hem op lowlands gezien (was de wereldpremière), en ik vond hem wel vermakelijk. :)
|
op lowlands was gaaf :)
maja, lowlands maakt elke film gaaf.. |
Eergisteren gekeken!!
Het is wel een leuke film, maar ik vind hem na zo'n 30 minuten een beetje onboeiend worden... Het is maar goed dat ie een uurtje duurt, verder wel een goeie film met leuke muziek (ook de muziek vond ik in het begin weer beter dan tegen het einde) |
Citaat:
|
Daft Punk's interstella 5555 heb ik eindelijk thuis liggen. Moest weten hoe het verder ging kwa videofilms. Het verhaal is gewoon geweldig, en zo een werk zonder dialogen. Had de dvd gekocht in een klein winkeltje in den bosch. Ik zat nog te twijfelen om de special version met cd te kopen, maar 35 euro vondt ik erg duur.
Nu opzich wel jammer dat ik hem niet aangeschaft heb, bestel of koop hem daar nog wel, mochten ze hem nog hebben. |
ohw, stukje van gezien op ll maar dat was kut zeg, echt te saai
|
Verschrikkelijke "muziek" (n)
|
Ik wil m zien.
Daft Punk <3 |
Ik vind het anders één van de meest geniale dvd's van de laatste tijd..
Toevallig gister nog gechecked.. En die nummers op het einde zijn ook erg dope, past mooi bij elke scene.. Je moet wel een btje van fantasy/sci-fi houden, wil je het echt kunnen waarderen... |
Die film vond ik wel geinig, maar de muziek die erachter zit vind ik te frustrerend. Maar wel grappig dat ze een redelijk onderhoudend verhaal kunnen vertellen zonder dialoog.
Enne: Citaat:
|
homework is gaaf:)
maar wat een up:| |
Daft Punk is (y)
'k Heb Discovery. Alleen soms is 't nogal aan de kiddie kant. |
ik heb hem in zo'n dvdbox met een andere remix daft punk cd
hemels echt hemels ik ken'm uit m'n hooofdjeee :o |
Daft Punk_Daft_Club/- aerodynamic(L)
:o |
of harder, better, faster, stronger(y)
|
geef mij maar homework
|
Ben ik godverdomme net van school af, heb ik nog steeds Homework.
|
Citaat:
|
daft punk (L)
heb interstella zelf niet (wel tig keer gezien), ik heb wel a story about dogs androids firemen and tomatoes. |
Whehe.. gewoonweg geweldig. Heb em hier liggen en 't is een aanrader om hem te kijken onder genot van wat hollandse groenten.
Ben trouwes zoizo 'n anime fan en daft punk.. nouja welke muziek is nou zo funky ;) |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:50. |