![]() |
Beste Nederlandse MC
Wie is de Beste Nederlandse MC?
Mogelijke rappers: - Brainpower - Extince - Def P - Tim (VSOP) - Lange Frans - Baas B - Raymzter - Opgezwolle - Duvel Duvel - Klopdokter - DiceCream - Castro - Terilekst - en alle andere die ik vergeten ben |
waars ali b? :p
|
gahaha, ik heb een zwak voor stick it van opgezwolle....en de ex uiteraard.... (y)
|
Citaat:
1 van deze 4 vind ik de beste Nederlandse rapper: - Tim (lekker aggresieve teksten, wel dope sound en favoriet Edah-consument :D) - Klopdokter (grappige goede teksten, dope sound) - Opgezwolle (erg goede flow, soms mindere teksten) - Brainpower (schrijft veel goede teksten, sound valt soms tegen) |
brainpower zowiezo niet, qua teksten beat de ex hem driedubbel
maarja ken alleen brain, ex, klopdokter en de raymzter en door dat eerst album van extince ga ik nog steeds voor de X |
Lange Frans & Baas B
\m/ |
Opgezwolle (y)
|
als meneer Bauer hieronder valt ga ik toch echt voor Fransiiiiiieeee
|
waar staat anita meyer ?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
dan krijg je Frans B.(auer). |
ah, humor!
|
Opgezwolle, duvel duvel en Dicecream zijn toch geen MC's? :confused:
Beste MC van nederland: Sticky steez denk ik. Beste MC nederlandstalig: Sanctum denk ik. |
Def P & Sir Sore :)
|
brainpower :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:
|
|
Donn- €
|
Sticky (y)
|
Extince, wat die gast met woorden doet is echt ongelofelijk!
Brain's achtergrondmuziek en beats vind ik wel beter, mja ik ga toch voor de Exter-O-Naldus! |
TeRilekst
en wie er nog niet bij staat: SpaceKees |
Raymzter en ali b natuurlijk :cool:
|
Ali B vind ik echt een agressieve galbak
|
dexter van dac :|
|
RIAGG van de Kemphanen :D
Raymzter gezien zijn onderwerpen en slimme teksten of extince vanwege zijn dubbelzinnige teksten, en terilekst vind ik ook heel goed (y) |
murth the man-o-script rofl
|
exster X
Klop |
Extince
Klopdokter Brainpower Opgezwolle Maar eerlijk gezegd ben ik niet zo weg van de nederlandstalige hiphop scene. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:25. |