![]() |
Even
Ik wil even niet meer zijn
Even niets meer voelen, even geen meer pijn Helemaal niets, gewoon even fijn… Even geen meer zorgen, geen verdriet Maar waarom kan dat dan toch niet? Even geen meer vragen, gewoon niet meer zijn Gewoon gelukkig voelen, al is het maar even Mag ik asjeblieft weer leven??? Ook niet een dichterlijk hoogtepunt maar goed... feedback graag... |
Het terug kerende geen meer stoort mij ontzettend :) Vind de inhoud mooi aleen zou ik het anders verwoorden (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
joer welkom. |
mooi. ik vind het echt heel mooi geschreven en goed lezen, ondanks de herhaling.
|
Ja, wat jeffsen_88 al zei, ook ik vind de herhaling vrij storend. Je zou het idee inderdaad anders moeten verwoorden :) Het raakt me op deze manier niet echt, en 3 vraagtekens op het einde vind ik niet zo mooi staan. Gevoelsgedichtje?:)
|
Citaat:
|
Citaat:
en je hoeft je niet te verdedigen hoor;) |
Ik zeg ook niet dat ik herhaling niks vind hebben. Aleen vind ik het in dit gedicht een stuk minder passen :).
|
Citaat:
|
Citaat:
alleen..alleen..alleen..alleen..alleen...alleen..alleen...... :o |
jullie hebben heus gelijk , kzei al dat het geen dichterlijk hoogtepunt was :P
|
Op zich niets mis met herhaling, maar 'geen meer' is gewoon fout Nederlands. Het lijkt een te letterlijke vertaling uit het Engels.
|
Beginnende chatconversatie :nono:
Het gedicht spreekt mij niet aan en vind ik niet "mooi": Je verwoording is verre van orgineel, je gevoel/gedachten verwoord, maar zeer expliciet. Gooi er mooie zelfgevonden beeldspraken, metaforen, uitspraken en wat dan ook door!.Probeer eens niet of veel minder te rijmen.(het is veel te gedwongen nu). Het komt bij mij meer over als een gedichtje voor op psych, of wil je taaltechnisch feedback?. |
Citaat:
|
niet mijn stijl zal ik maar zeggen
wat overrijmd, niet echt innovatieve woordkeuze... |
ik vind het een mooi gedicht!
|
Tenks :)
|
Ik vind het mooi. Het beschrijft hoe ik me ook soms voel. Ik vind het wel knap op papier gezet, dat gevoel. xxx :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:43. |