![]() |
Nieuwe Interne Club?
Ik wil een nieuwe club oprichten met betrekking tot dit fijne forum! Ik wil echter geen buitenbeentje worden zoals de forumkrant, want dat is walgelijk. Die schaamteloze parodie van Carpet Koen maakt mij misselijk tot op het bot. Ter goedkeuring heb ik alvast een logo voor de nieuwe club!
http://www.nucleair.com/images/sclib2.jpg Gegroet, vrienden van de revolutie! |
Wat een uitstekend idee waarde vrind! Heb je nog vacatures in te vullen want ik stel mezelf graag ter beschikking aan deze groepering!
-edit- Carpet Koen was trouwens hilarisch :D :nono: |
Ik ben per direct zoekende naar:
|
Citaat:
|
Gaarne wacht ik nog even tot er minstens vijf applicaties zijn, zodat ik een goed waarde-oordeel kan vormen over iedere kandidaat.
|
Ik vanzelfsprekend als penningmeester.
Niemand kan zo goed met doekoes omgaan als ik. |
Citaat:
|
'Liberatie'
:( |
Citaat:
|
En wat zijn nou de doelstellingen van deze club dan?
|
Club in de zin van...?
|
Hm, de precieze doelen worden, as we speak, op papier gezet. Het concept bestaat uit de volgende punten:
|
Citaat:
Hoe dan ook, het lijkt me wel leuk. Count me in. Ik wil Reverend wel helpen met de financiën, maar kan ook persuasieve betogen schrijven. |
Ik solliciteer naar alle functies. Ik ben uiterst corrupt en lui, dus zeker geschikt. :)
|
Beleidszaken -> Onzin
Denk ik. |
Citaat:
Een Interne Club. :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Weet ik. Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
k wil ook bij t clubje. :)
nog een secretaresse nodig? |
Citaat:
Jups! Jij bent aangenomen! (er van uitgaand dat ik al adjunct directeur ben natuurlijk) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Wat een onzin.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
@Emphasis: dikke bs, ik ben mezelf |
Citaat:
En on a side note: Fleet Admiral, hah. Ezel die je bent. Probeer je je eer te redden door op M&M te gaan rondhangen? |
:s triest, ofzo
veel plezier jongens |
Citaat:
|
Het is jammer dat iets met de beste intenties, afgedaan wordt als 'triest' en 'sneu'. Nah ja, zal de huidige generatie wel zijn :x
|
Citaat:
|
Veel succes ermee :D
|
Citaat:
li•be•ra•tie /libfr’a(t)si/, /liber’a(t)si/ de (v.); g.mv. 1292 ‹Fr. libération bevrijding, verlossing Volgens de van Dale Groot Woordenboek der Nederlandse Taal versie 1.3 PLUS (!!). Het is dus weldegelijk een goed Nederlands woord. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En of ik hem kníjp? Wat een schaamteloze assumptie. Heb je weer zitten spelen met je IP-übertooltje? Hoera, we weten wie Emphasis is! Dat was moeilijk hè! Kom maar een schouderklopje halen! Sorry schat, maar dit is echt te simpel. Ik hoef je niet persé af te blaffen op je IQ, maar dit is toch wel ietwat van de gekke. |
Citaat:
|
Citaat:
|
hahaha, INTERNET
|
Mag ik even alleen een smilie plaatsen?
:D Zo. |
Ik volg Wawl's juiste voorbeeld.
:cool: [/message] |
:o
|