![]() |
Ben je tevreden met/over....?
ben je tevreden met... je vrienden?
|
met mn vrienden zelf wel, ik zou ze alleen wat vaker moeten zien (allemaal studie in andere stad = lastig..)
|
Ja :) lijkt me vrij raar als je neit tevreden bent met je vrienden.. dan noem je het toch niet je vrienden? (mjaa lekker duidelijk :\)
|
Het ene moment wel, het andere niet :o
|
D'r is een iemand met wie ik heel goed omga en die ik compleet vertrouw. De rest van m'n 'vrienden' noem ik liever kennissen, omdat het contact met hen slechts tot op zekere hoogte gaat.
|
Nee, het zijn er te weinig.
:rolleyes: |
jah hoor
hoewel het soms ook wel ff wat minder kan gaan |
Jazeker.
|
Ja hoor
|
(y)
|
Ja hoor.
|
Soms heb ik helemaal genoeg van ze. Want in mijn vrienden'groep' zitten allemaal stelletjes, en een paar vrijgezelle mensen. Maar die stelletjes hebben al gauw de neiging om t hele weekend suf op de bank te hangen samen. Helaas.
|
ja
|
Ja.
|
redelijk.
|
Citaat:
|
Ja best wel. Ik zie ze alleen iets te weinig vind ik, vaak alleen met stappen. Maar soms gaan ze dingen doen en dan vergeten ze me te bellen, ben ik wel eens teleurgesteld zijn. Maar er zijn ook soms weken (zoals afgelopen week) waar ik toch geen tijd had om iets leuks met vrienden te gaan doen, en mijn vrienden zelf hebben het ook druk, dus hebben die ook niet veel tijd.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
jah, best wel. al zijn ze over het algemeen allemaal ouder dan mij.
|
(y)
|
Citaat:
|
Ja
|
De paar vrienden die ik heb zijn wel oke...
|
yep.
maar niet altijd. ik heb sommige vriendinnen waar je niet 100% op kan rekenen. en op sommige vrienden ook niet. erg jammer. maar over het algemeen wel. |
Zeker weten:) Anders waren het ook geen vrienden van me:) :p
|
jah (y)
|
Doorgaans wel ja :)
|
Citaat:
Maar ook ik ben zeer tevreden met mijn maten |
Ik heb wel een aantal zeer lekkere vriendinnen dus ik mag niet klagen :cool:
|
Mjah, ik wel. Ze zijn allemaal een jaar ouder, maar dat geeft nie;)
|
JA! Tis sinds kort weer helemaal goed met een van m'n beste vriendinnen, en heb er nog n stel, dus... niets te klagen!
|
Citaat:
Citaat:
|
niej echt. ik praat niet echt meer met mn 'vrienden'
met 1 vriendin ben ik zeer tevreden (y) |
Citaat:
|
Jawel hoor :)
|
Ja! alleen er is er 1 de laatste tijd wel irritant bezig.
|
nee, nog maar met ééntje, de rest niet meer.
|
ja
|
Citaat:
|
Ja.
|
Mensen die ik niet mag noem ik niet mijn vrienden. Ik heb wel vrienden, dus ja ik ben er tevreden over. Meestal dan, ik heb natuurlijk ook wel eens een meningsverschil met een van hen, maar das altijd binnen een dag weer opgelost.
|
Citaat:
|
ja zeker anders zouden allemaal die mensen die ik mijn vrienden noem ook niet mijn vrienden noemen...
Er is wel een tijdje geweest dat ik me zo ergerde aan iemand van wie ik dacht dat het een goede vriendin was maar ja dat is dus nu ook geen vriendin meer en zoals da leentjuh ook zegt een meningsverschil af en toe kan geen kwaad... het is toch zo weer over |
Jawel, hoor. (y)
|
Tuurlijk. :)
Citaat:
|
Citaat:
|
Absoluut, I love my peepz. :)
|
Ben 2 keer verhuisd, heb weinig vriendin over gehouden. Een echte goede vriend.
En wat aardige lui die ik nu ken. Een vriend die gewoon een goede gozer is, en de rest... kent me niet echt |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:07. |