![]() |
Iemand LSA(Morning glory) ervaringen?
Ik heb dus morning glory gekocht, het schijnt best een goed tripmiddel te zijn. Ik vroeg me even af of hier misschien iemand is die het al een keertje gehad heeft, en dan natuurlijk erbij zeggen hoe het was.
|
|
psilo
19M - Lid gepost op 29-11-2001 @ 21:03 -------------------------------------------------------------------------------- LSA, paar keer geprobeerd en alleen maar kut ervaringen mee gehad waar ik nog steeds wel last van heb en de laatste keer is al bijna een half jaar geleden ________________ |
:D persoonlijk vinnik het lol!
...Echter, 2 vriendinnen zijn een keer ontzettend bad gegaan toen ze bij mij thuis bivakeerden.. (Hele nacht kotsen, misselijk, ambulance willen bellen, denken dood te gaan et cetera). |
Citaat:
ben ik beetje bang voor, wat er voor de rest gebeurd maakt me niet uit, want heb al paar keer flinke paddo trippen goed doorstaan |
[
-------------------------------------------------------------------------------- LSA, paar keer geprobeerd en alleen maar kut ervaringen mee gehad waar ik nog steeds wel last van heb en de laatste keer is al bijna een half jaar geleden ________________ [/B][/QUOTE] Psychische problemen, lichamelijke problemen, of allebei? |
psilo
19M - Lid |
en daarbij ook nog eens
"gepost op 29-11-2001 @ 21:03" dus ik denk niet dat hij beseft dat je het vraagt :) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:10. |