![]() |
Foto's inplakken...
...of doen jullie alles digitaal?
Aanleiding van dit topic: Ik was net foto's in aan het plakken! :cool: |
tja, ik gebruik meestal alleen mijn digitale camera, en die foto's laat ik meestal wel afdrukken.. (de mooiste dan)
maar ik stop ze nooit in een fotoalbum |
Allebei. Maar van vakanties ofzo doe ik alles bij elkaar in een fotomapje
|
allebei :)
|
Foto's inplakken is leuk! vooral de tekstjes verzinnen!
|
Ja, ik plak m'n foto's allemaal in. :)
Heb 8 dikke fotoalbums en 3 kleinere fotoboekjes en ik kijk ze ook heel vaak in. Alleen echt teksten erbij zetten heb ik slechts bij 1 boek gedaan. |
Ik heb geen digicam....
|
Citaat:
|
Mijn moeder plakt alles dat los en vast zit in.
|
ik wil ze altijd inplakken maar heb er nooit zin in
er liggen nog ongeveer 500 foto's van 2 vakanties maar heb er echt geen zin in. (de laatste vakantie was voor mij echt een hel om het zo ff te zeggen) maar foto's van het vakantiespel (iets hier in de buurt0 plak ik zo snel mogelijk in, kan niet wachten op mn foto's en allemaal stickers erbij en leuke dingen enzo en dingen van mn vriendinnen lijst ik ook allemaal in (soort collage of gewoon fotolijstjes en dat vind ik wel leuk) |
alletwee
nouja, niet inplakken, maar in plastic hoesjes steken plakboeken maken is nog leuker :cool: (y) |
Onze foto's zijn bijna allemaal digitaal. Mijn moeder laat ze meestal wel afdrukken om ze te kunnen inplakken.
|
heb wel een aantal babyfoto-boeken met ingeplakte foto's dus, maar nadat ik een jaar of 4 was zijn mn ouders gestopt met inplakken. ik heb zelf wel ingeplakt van mijn schoolkampen en nog een aantal dingen, maar ik vind het ook niet zo leuk om te doen eigenlijk. veel te veel werk.
|
de nostalgie van een prittstiftje :D
|
Doe ik niet.
|
Ik maak gewone foto's en digitale foto's. Ik heb nog een hele stapel foto's liggen die ik nog wil inplakken, maar ik kom er steeds niet aan toe.
|
Ik plak ze in ja... maar de laatste keer dat ik dat gedaan had moest ik echt 4 fotorolletjes of zo inplakken :o :D dus dat was een heel werk, ja ik plak dus foto's in alleen ik stel die klus lang uit.
|
ik heb een digitale camera!!!
maar daarvoor altijd alles ingeplakt en nog steeds, vink wel zo persoonlijk:) doe ze ook nie in zo'n boekje, maar egt inplakken:) met heel verhaal dr bij :p |
Ik maak nooit veel foto's, maar de mooie stop ik meestal in zo'n fotoboekje met mapjes...
Als ik ooit kinderen krijg, wil ik baby-foto's en zo wél graag in plakken, dan kan je er nml. nog iets bijschrijven enzo, veel leuker. Maar goed, nu doe ik het eigenlijk nooit. |
Ik heb het eigenlijk nooit gedaan (heb allerlei enveloppen met foto's) maar ik heb vorig jaar een fotoboek gekocht :) . De foto's worden gemaakt met de digitale camera en de mooiste daarvan laat ik afdrukken, tekstje bij verzinnen en het is weer vereeuwigd (in hoeverre dat eeuwig is).
|
Ik ben een paar weken geleden begonnen met het inplakken van foto's van de laatste drie jaar :o
Ik ben altijd erg langzaam met die dingen :D Maar nu ga ik wel proberen het bij te houden :) |
Citaat:
|
Ik gooi het in kartonnen dozen :) Gewoon een heel archief zo :)
|
Mijn moeder plakt de foto's in een fotoboek.
|
Je moet van die dingen bij de hema kopen waar je foto's in kan schuiven en er door onwijze handige kaartjes die je ernaast kunt doen toch iets bij kan schrijven.
Ik heb vandaag ook foto's 'ingeschoven' |
ik heb nog nooit foto's ingeplakt, waardoor ik nu stapels losse foto's heb waarvan ik driekwart alweer kwijt ben
|
Ik plak ze ook in, en ik heb nog een fotodoosje waar ontzettend veel foto's in zitten.
|
Ik doe m'n foto's in van die fotomapjes :)
|
Ik doe dat zelf nooit, maar de laatste tijd hebben we ook zelden foto's. :)
|
Ik heb mijn vakantiefoto´s van afgelopen jaar wel allemaal ingeplakt, maar sommige foto´s van 3 jaar geleden moet ik nog steeds inpakken :o
|
Ik maak eigenlijk nooit foto's maar dat wil ik wel gaan veranderen...Dan ga ik het waarschijnlijk digitaal doen.
Je kan foto's die je op je digitale camera hebt toch ook gewoon bij de winkel laten ontwikkelen? En hoe werkt dat? |
Citaat:
|
Kep ook een digitale cam.. maar die is nu voor de 3e x naar de fabriek :(. Maar daar maak ik dus, als ie t doet, foto's mee, en dan print ik ze uit en plak ze in. Die uitgeprinte foto's zijn bijna net zo mooi als dat je ze laat afdrukken door een fotozaak.
|
Beide.
|
Ik plak gewoon foto's in, ik heb geen digitale camera, alleen een gewoon fototoestel, maar daar ben ik tevreden mee :)
|
Ik plak ze in. Fotoalbums zijn veel leuker dan digitaal.
|
inplakken duurt zo lang, ik ga het toch maar eens beginnen te doen (n) (paar honderd foto's :eek: :( )
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik vergeet altijd de foto's in te plakken, of ik heb geen zin. (ik heb een achterstand vanaf mn 5e jaar ofzo dus logisch dat ik geen zin heb)
Maar ik heb ook veel digitaal. |
Heb laatste tijd alleen maar digitale foto's. Wel bestel ik ze eens in de zoveel tijd als ik er genoeg heb om een fotoboek mee vol te plakken en plak ik ze in. Alleen tekst erbij schrijven moet ik nog steeds doen :o
|
Ik ging laatst iets inplakken met hobbylijm en toen werd alles helemaal zwart door de alcohol in de lijm, alles verpest:(
|
Nee :)
|
Citaat:
|
ik vind 'veel digitale foto's maken en de leukste laten afdrukken en dan inplakken' een perfecte methode :)
|
beiden
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:52. |