![]() |
en wat kijk jij vandaag?
komt er een leuke film die je graag wil zien? of is het vanavond tijd voor je favo serie?
wat kijk jij vandaag en vertel in het kort waar het over gaat/ wat het genre is. |
Idols vanavond. Eigenlijk wil ik alleen even iedereen zien zingen, en de uitslag, maar het zal er wel op neerkomen dat ik bijna de hele avond ga kijken..
|
Idols.
|
Idols, turkse idols, spel zonder grenzen en misschien ook nog 10 voor taal. :o Maar kan niet allemaal eigenlijk.. dus dat wordt spel zonder grenzen opnemen.
|
Waarschijnlijk toch wel weer idols. :o
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Annie komt vanavond op tv!! (y) :D (heb m al zeker 20 keer gezien maar dat boeit niet) Idols ga ik opnemen. (neemt de rest van de avond in beslag) Spel zonder grenzen zou ik ook wel willen zien maar kan dr niet bij.
|
er komt geen reet vanavond op tv :(
|
Citaat:
|
Heb al twee films gekeken (Dr. Strangelove en Raging Bull) dus het was wel weer genoeg voor vandaag (y)
|
ik heb een verjaardag vanaaf, maar gelukkig kijken ze daar ook idols. dus idols vanavond :D
csi kijk ik ook altijd op zaterdagavond, dus dat neem ik vanaaf op (als ik er zo nog aan denk om de video in te stellen :) |
Citaat:
|
Ik ga 'de krant van morgen' kijken en daarna de verschillende Idols-uitzendingen.
Annie en Coyote Ugly worden opgenomen. |
Citaat:
Eigenlijk is het een kutfilm, maar wel lief :) |
Waarschijnlijk een klein deel van Idols, want halverwege ga ik al naar een vriendin en daarna stappen
Dus kijk woensdag de herhaling wel |
Dr kwam vandaag ook een film op tv die ik wou zien, neem die wel even op. (moet ook Idols kijken ;))
Oja ik zie het hier staan, coyote ugly |
Idols natuurlijk. :o
|
Citaat:
|
een geleende dvd...k heb alleen nog geen idee welke
|
Idols om 9 uur en om 22.30 CSI. De uitslag van idols kijk ik niet meer want dan ga k lekker stappen :p
hm, maar ik wil ook X-Files zien, dus misschien wordt Idols geschrapt :p Daar kijk ik dan wel telkens een paar stukjes van ofzo ;) |
Citaat:
|
Citaat:
kan me voorstellen dat als je idols niet leuk vindt, er weinig op is. (tja, die films zullen je dan moeten liggen, anders heb je echt weinig te zien) |
tsja, idols maar he
|
Citaat:
die 2 films heb ik al gezien en die andere dingen (behalve x-files) vind ik niet zo boeiend om vanavond naar te kijken.. :P |
Ik wilde weer eens Ernstige Delicten zien vanavond, maar ik dacht dat het om 9 uur zou beginnen maar ik kom er net achter dat het om 2010 is begonnen. :(
|
He loves me, he loves me not met Audrey Tatou
|
Citaat:
|
Turkse Idols :)
|
helemaal niks, lekker achter de PC :D
|
Citaat:
Op welk net? |
Citaat:
|
Citaat:
ik heb naar het Lagerhuis gekeken en verder niets. Maarrr morgen ga ik The Elephant Man van David Lynch huren. Jaja. :) |
ik heb Ernstige Delicten gekeken en daarna een stukje van Het Lagerhuis.
|
Ik heb een stuk van Annie gekeken en ik kijk nu Idols :o
|
Ik heb The Godfather gekeken. (y)
|
Formule 1, zometeen :)
|
Ik heb vanavond drie pilots gezien, en dan ook nog eens allemaal van sf-series:
- The X-Files (geweldig om Mulder weer te zien, leuke serie (y) ) - Andromeda (walgelijk. Alleen de vormgeving al. Heb ik dus niet uitgekeken.) - Firefly (viel me niet tegen, blijf ik (voorlopig?) volgen om te kijken waar het heen gaat) |
ik heb idols (voor het eerst) gekeken. wat een stront-programma zeg! vaak reclame en constand dat geouwehoer tussendoor. ik zat met mijn kat op de bank en ze beelde echt precies uit wat ik dacht: keek verstoort op bij een valse noot, lag verder de hele tijd te slapen en af en toe sloeg ze de poten om haar kop :D .
|
the bachelor denk ik en ik neem idols day after op.
|
films niet.. heb ik al gezien, dus denk ik: yorin travel, my family :cool: en misschien rozegeur en wodka lime...
|
Ik heb gister een deel van Idols en CSI gezien.
Vandaag kijk ik denk ik alleen Gilmore Girls, misschien nog iets van Rozengeur & Wodka Lime |
vanmiddag waarschijnlijk een film, vanavond I'm with her, daarna misschien Rich Girls en ik ga Dead like me en Angel opnemen
|
studio sport om 19:00 :D
|
Citaat:
|
Gilmore Girls, I'm with her en Dead like me.
|
Normaal gesproken zou je medicopter krijgen op de zondagavond, maar die luitjes van rtl4 zijn er zomaar mee gestopt, en gaan pas weer op 27 maart uitzenden :s Dus eigenlijk heb ik niks wat ik ga kijken vanavond
|
Yorin Travel.
|
Gilmore Girls ga ik zeker kijken, daarna ook nog wel Yorin Travel denk ik, en verder moet ik even kijken wat er nog meer op komt :)
|
Ik ga vanavond iig Spoed kijken en waarschijnlijk ook postcodeloterij 1 tegen 100
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:05. |