![]() |
ze pakt iedereen die ze maar pakken kan
ik heb een hele goede vriendin en die als ze uit gaat elke keer een ander heeft ze heeft pas weer met een jongen gezoent waar ze al 10 keer mee heeft gehad maar ze zoent met hem voor de lol :s en de volgende dag zoent ze weer met iemand anders moet ik hier wat van zeggen tegen haar of is dit heel normaal ??
|
je kan misschien aan haar vragen waarom ze dat doet, en voorzichtjes zeggen dat de kans bestaat dat ze "een" naam krijgt.....maar uiteindelijk is het haar zaak...als zij dat wil doen..tja..dan moet ze dat doen...
|
Dit is normaal....
:D |
Citaat:
|
Citaat:
|
En btw....ja ik vind het normaal!
|
Citaat:
Of zijn je tenen wat lang vandaag? :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik zou er even subtiel iets over zeggen tegen je vriendin. Met de nadruk op subtiel. Dat je het niet snapt dat ze nou nog steeds elke keer met die jongen zoent. Misschien heeft ze wel wat met die jongen, maar wil ze het niet tegen je zeggen ofzo, weet ik. Ik vind het niet echt normaal allemaal, maargoed wie ben ik. |
het is gewoon sletterig en meestal vinden de mensen die dat doen het uiteindelijk ook niet leuk meer..... maar ja, als je je eraan ergert moet je er wat van zeggen en anders niet he
|
Helaas, in haar cultuur is dat normaal, ze is een sletje en daar valt niets aan te doen.
Helaas2 was ik nooit leuk genoeg voor zulke meisjes.. :( :o |
Citaat:
|
Niets van zeggen, en gewoon uitlachen als ze op haar 16e zwanger raakt van een dopedealende neger (y)
|
Ik zou er niks van zeggen hoor, of mss iets in de richting van dat jij dat nooit zou doen.
Maar ja als zij zich er happy bij voelt, ieder het zijne he ;). Vooral niet jaloers zijn op haar, want volgens mij vinden sommige (jongeren) mensen het stoer ofzo om met zoveel mogelijk te zoenen :confused: |
Citaat:
|
Citaat:
danku:) |
Erger je je eraan ofzow? Ik bedoel he 't is vast een meid waarbij de hormonen ook op springen staan met de instelling: je bent maar 1 keer jong. Op zich goede instelling zolang je er maar niemand mee kwetst.
Ik zou er niet echt mee kunnen zitten. Zou het zelf niet doen, maar da's wat anders. Als jij je er wel aan ergert zou ik idd eens vragen waarom ze dat doet, en of ze zich misschien een beetje in kan houden als jij mee bent omdat je het niet prettig vind om aan te zien. |
Citaat:
|
Citaat:
Zoals AngelLena al zei, ze is jong en wil wat.. |
Citaat:
doe je het zelf ook ??? :confused: :confused: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
"maar ik heb al n naam" :D k weet niet of t n grapje was, of dat ze heel dom was, maar k moest wel lachen :o |
Citaat:
Jong, OK! Ze wil wat, OK! Maar moet dat dan met 20 jongens? :rolleyes: (iedere dag 'n ander..) |
Citaat:
|
Citaat:
Ontopic: gewoon wat van zeggen, ze komt zichzelf heus wel tegen als ze de slet uithangt. |
Ahjoh, nu is ze nog jong en strak en kan ze nog de hoer uit hangen.. Idols kijken elke zaterdagavond is ook niet alles :rolleyes:
|
Citaat:
|
Citaat:
Op de dansvloer. |
Het is erg veel dat wel maar als zij dat wil doet ze dat toch lekker...ze krijgt vanzelf een naam.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Tja ik vind het een beetje triest en misschien dat je dat heel tactisch kunt zeggen ofzo. Maar opzich, ja, je kan er niks tegen doen. Het is haar zaak, niet de jouwe, eigenlijk.
|
neej maar als je elke keer met haar mee gaat of haar tegen komt en je ziet haar weer met een ander dat vink heet op het laatst zielig voor die jongen :confused: :s
|
Normaal, tsja, wat is normaal? Ik vind het persoonlijk een beetje zielig als een jong meisje daar haar zelfvertrouwen vandaan moet halen. (daar heeft het namelijkmee te maken) Later zal ze er misschien spijt van hebben. Ik wil niet zeggen dat ze een heilige moet worden, een keertje lekker zoenen is niets mis mee, maar zo overdreven hoeft nou ook weer niet.
Zeg haar eerlijk hoe je erover denkt, maar probeer niet te veroordelend over te komen. (dat doe ik wel, weet ik, maar ik hoef het niet tegen haar te zeggen) Maar ik vrees toch dat het beste wat je kunt doen afwachten is tot deze periode overgewaaid is. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:25. |