![]() |
Concentratie?
Wanneer moet ik stoppen met blowen, wil ik in Mei tijdens mijn examens VWO 6vwo redelijke cijfers halen?
LAter! |
Het klinkt cliché, maar jij bent echt de enige die dat kan bepalen.
|
nu stoppen, en gaan blokken
elke dag je stof doornemen (kost veel tijd, maar je krijgt er ECHT wat voor terug), tijdens je examen kan je het achterstevoren dromen! |
ik ben er neit echt veel mee geminderd destijds, en nipt gehaald. Maar om een bruikbaar advies te geven zeg ik: gewoon voorgoed stoppen :p
|
gaat wel een beetje ver he sjoerd :p
|
ik dacht aan concentratie als in mol/liter, ik denk dat ik als ik V6 haal, na de 1e periode stop, dan heb ik nog iets van 6 maanden, maar ook tentameweken enzo, dus kan ik er beter een hele lange stop van maken (natuurlijk zijn er dan weekenden waarin ik vast een blowtje zal roken maar goed :) datr iks ook niet zo erg)
|
Ligt eraan hoeveel je blowt en hoe je presteert enzo... Ik vind het echt maar een vage vraag, als je gewoon tijdens de examens niet blowt, moet het toch gewoon gaan, of blow je zoveel dat je hersens eerst weer aan de nuchtere wereld moeten wennen...
|
als je maar genoeg hebt geblowd dan is er al best wel wat schade ontstaan aan je korte-termijn geheugen, oftewel:
Nu beginnen en de info stoppen in je LANGE termijn geheugen en bovendien DUS NU stoppen met blowen. En als je begint aan die lange lange vakantie een grote waterpijp kopen! :) |
boeit geen moer
ik heb stoned examens gedaan |
Citaat:
|
Citaat:
welk niveau? |
cito toets groep 8 :p
|
Veterstrikdiploma :P.
|
Citaat:
waarom blijf je niet gewoon weg dan... |
nee mir, die van jou voegt pas veel toe aan het topic :rolleyes: ;)
|
klopt, best veel :)
|
die kon ik verwachten :p
|
ik ben sowieso nooit onvoorspelbaar nee
|
wel veilig en betrouwbaar dan ;)
|
Citaat:
Laten we hieraan met z'n allen een voorbeeld nemen. |
nou, ik heb me MAVOexamens ook knetter stoned gemaakt, maar dat ga ik op de havo echt niet meer proberen
|
Examens zijn maar 3/4 weekjes hard werken... en dat worden voor mij 3/4 weekjes niet uitgaan en geestverruimende middelen gebruiken. Als die weken achter de rug zijn dan is het een heel ander verhaal :cool:
|
gewoon nu stoppen.. of alleen in ut weekend..
en gaan blokken.. suc6 (y) |
Citaat:
jezus wat een trieste opmerking. Misschien heeft ie wel een eigen bedrijf, weet jij veel. |
Op jellinek.nl heb ik gelezen dat wanneer je twee weken voor je gaat leren stopt, dat een aanmerkelijke verbetering van je concentratie betekent. Twee dagen van tevoren stoppen is ongeveer het minimum. Maar hé! Als jij heel slim bent, kan je het misschien best halen terwijl je je tijdens examens nog steeds suf-blowed (ik zou er zelf niet op gokken geloof ik, maar it's you're call)
|
Ik denk dat het ook zal helpen als je gaat leren. ;)
Alleen stoppen met blowen en dan maar een superklein beetje leren per week of per dag werkt niet echt, je moet jezelf waarschijnlijk weer aanleren je te concentreren. Als je jezelf erg vertiefd hebt, dan. |
ik had het heel anders aangepakt...
heb vorig jaar HAVO examen gedaan... blowde ong 1 a 2x per week (vrij + za) en voor de toetsweek 1 a 2 weken hard geleerd (nog steeds blowen int weekend) en in de toetsweek 's middags nog btje leren en bijna elke avond token... was heel rlxd :) Iedereen vroeg aan mij waarom ik niet gestressed enzo was... Iig, geen onvoldoendes gehaald en zelfs een 8,3 ofzo voor M&O Gewoon goed leren en als je het kent een kadootje aan jezelf... maja... per persoon verschillend... |
Hmmm doe net zoals mij en ga niet meer blowen tijdens school,niet spijbelen helpt ook.
Na school als je stressed bent kan een jointje in prencipe wel. En gewoon leren leren leren. :) |
Citaat:
Je kan echt wel niet stoned examens of zo zitten maken. Ik had op een ochtend nog wat geblowd, want het zou toch een saaie voormiddag worden. Hadden we het eerste uur even een oververwachte...en daar had ik geen al te goed resultaten voor. Het kon me echt niet schelen wat ik moest invullen. Tijdens (reeds wat later) mijn examens heb ik dan wel nog geblowd, maar dit was enkel om ontspannen in slaap te kunnen dommelen. Niet op de momenten dat ik moest leren. Ik geloof dat ik ergens gelezen heb dat als je slechts twee dagen vooraf stopt, het geen enkele zin heeft. Dan zou je zelfs evengoed kunnen doorblowen. |
ik heb de vorige toetsweek (op mijn school hebben we toetsen door het schoojaar heen gewoon en daarnaast aan het eind van elke periode (4x dus) 2 weken elke dag 2 toetsen) voor het eerst in een jaar ofzo nuchter geleerd, helemaal nuchter...
en voor de 1e x maakte ik hem bagger (stuk of 6 OV) normaal begin ik het week eind van tevoren met leren en elke dag gewoon savonds leren en na het leren een blowtje... en dan komen die cijfers vanzelf wel... maar ik heb nog geen eindexamens behalve aardrijkskunde geloof ik. |
na 6 weken schijnt de THC helemaal uit je lichaam te zijn en je geheugen enzo helemaal hersteld, dus reken maar uit....
|
Tja ik heb ook me examens gehaald. Stoppen leek het beste, maar in praktijk kwam daar weinig van terrecht.
Als je gaat stoppen doe het dan echt 2 maanden van tevoren ofzow, anders kun je het net zo goed niet doen :p |
Citaat:
|
Citaat:
@ ts eigenlijk kan idd helemaal niemand bepalen hoe lang je van tevoren moet stoppen. blow je je helemaal suf, of rook je er gewoon 1 per dag ? Hoe goed merk je het concentratieverschil tussen nu en toen je niet blowde ? |
Ik merk wel dat als ik de dag ervoor(de zaterdag) veel geblowd heb, de zondag er op nog erg concentratieloos ben.
Ik blow alleen in het weekend, maar dan zegmaar op vrijdag misschien 1 joint en op zaterdag 4 joints. Maar toch vraag ik me af in hoeverre het invloed heeft op de lange termijn? Ik heb namelijk het idee, dat ik niet meer een afentoe blower ben, het is wel standaard ieder weekend dat ik blow. |
Compenseer je verslechterde concentratie met wat Ginkgo Biloba, werkt goed voor mij (y)
|
Wat een kut topic zeg. 1 of ander onzeker jongetje die even gerust gesteld moet worden. Misschien word je wel door een bus platgereden en komt John Kerry je van de straat likken.
...... Ja die sloeg ook nergens op net als jouw vraag Indoctrinazi. Zijn wij deskundigen ofzo.. de 1 kan smoken als een garnaal en tienen halen, de ander stresst hem dik en verpest alles als ie te vaak aan het spacen is. Ik denk dat jij bij die laatste mensen hoort aangezien je dit topic start. Bush ownt jou, je moeder en dit hele forum. |
BOH! IF U CANT HANDLE Da Dope stay the fuck away from it, or die trying :nono:
|
Citaat:
mijn god.. en die signature |
Citaat:
:rolleyes: |
Beter blow je je helemaal de KK in en zak je voor je examen.. heb jenog een jaartje extra blowtijd... :rolleyes:
muhehe zeehond idioot :p |
Citaat:
*liefkijk* Waaaaat? :p |
|
moooooooooooi :D
Nueken? (ja, dat HOORT zo geschreven :p ) ;) |
ja is goed.. schikt morgen tussen 5 en 6 jou?...
|
lekker neuken met hem, lekker neuken met haar, lekker neuken met elkaar
nee |
neuke? wie heeft t hier over neuke? ik zie nueken staan..
geen mens die weet wat t is maar tis geen neuken :rolleyes: :D |
neuken? opzich ook wel weer eens leuk...
maar hier ging het over drugs en alcohol toch? |
Ik heb vrijdag schoolexamen tekenen, ik denk dat ik dan wel een blowtje kan roken, toch? :D
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:10. |