![]() |
Java Probleempje
Hey all,
Ik heb ff een vraagje, want ik heb beetje probleme met men java. Als ik bijv. een java chatbox wil joinen, is het zooooo enorm traag, dat mijn Explore bijna vast loopt. Er valt niet mee te chatten. Nou heb ik gehoord dat er een trage versie ofzo was, maar ook een goeie die wel gewoon snel is, kan iemand me aan die snelle helpe? Alvast bedankt, Purgatori |
download de java runtime enviroment
van www.sun.com maar makkelijker is het opera te downloaden met java erbij dan heb je er nog een browser bij ook ;) |
Ehmz.. kan je me de directe link geve? Ik weet niet welke ik moet pakke.. Ty
|
Heb je WinXP en alle Service Packs geinstalleerd?
|
Idd java sun, dat is wat je hebben moet
Offtopic haha je site :D Je gebruikt midi's van ouwe games (o.a. hexen en descent II) daarop wist je dat, der zitten wel enkele mooie op:-) Ik krijg terug dat duistere gevoel uit 1995 toen games nog boeiend waren :) |
Java is gewoon traag..
Weinig aan te doen... |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Java is gewoon traag vergeleken met gewone software geschreven in van mijn part C ofzo... edit: en het gebruikt meer geheugen |
klopt, java is iets trager
dat is omdat de code nog door een uitgebreidde preprocessor moet, voordat je het kan gebruiken maar met een chatbox moet dat nauwelijks uitmaken, met 3d games wel (die zijn er dan ook niet in java) |
Kheb btw de goeie, thanks voor de directe link.
|
Citaat:
|
Bij mij draait Java Runtime Environment 1.4.2_1 onder Mozilla Firefox als een zonnetje :cool: IE is gewoon een trage browser, zul je mee moeten leren leven (n)
|
ik heb nooit gezegd dat het onmogelijk was
sterker nog het gebeurt heel veel, voor mobiele telefoons, dat is maar een zware 3d game - daar is java gewoon te traag voor |
Ik had ooit hetzelfde probleem trouwens. Java is trager, maar echt wel snel genoeg voor een chatbox :) (onafhankelijk van de browser)
|
Citaat:
|
Je moet java idd niet gaan draaien voor de raw performance nee.
|
FWIW, Sun Java start een stuk sneller op als je "Do not start console" selecteert bij de opties.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:17. |