![]() |
mooiste musicalvrouw
Tsja... af en toe heb je een heldere ingeving en dan ga je een nieuw topic openen (of je leent een idee van joska :evil: )
Wie vinden jullie de mooiste musicalvrouw? Ik vind zelf Pia Douwes de mooiste musicalvrouw (en DE beste musicalactrice => het is ook niet voor niets dat ze nu Velma Kelly in Chicago op Broadway mag spelen (y) ) Ze is qua lichaam heel erg mooi (zelfa lingeriedraagster van het jaar 2002 geworden) en als ze is wat vaker van die pakjes zou dragen als in het nummer 'mannen' uit 'de drie musketiers'... :o Al met al... voor iemand van 39 is ze gewoon echt (y) (en haar stem maakt het plaatje compleet) |
qua uiterlijk is ze (vooral voor iemand van haar leeftijd) echt geweldig :)
Nu kijk ik niet zo vaak naar het uiterlijk, maar bij onze Pia is uiterlijk, stem en performance uiterst geslaagd :) me loves Pia Douwes in de 3 Musketiers en Elisabeth :cool: |
ik vind pia douwes niet zo'n bijzonder mooi eigenlijk. daarentegen is ze inderdaad wel geweldig. uuuhm, wie ik de mooiste musicalvrouw vind? goh, dat vind ik nou nog eens lastig. als ik t weet, zal ik t wel melden.
|
Citaat:
en benadruk idd maar ff dat het ONZE pia is :p |
Pia kwam ook als eerste in me op.. maar er zijn er meer, bijvoorbeeld Chantal Janzen.
Maar Pia heeft gewoon klasse en stijl. |
Ja, Pia natuurlijk. Zij ís Elisabeth :)
Ik vind Chaira Borderslee en Celine Purcell ook mooi. |
Ellis van Laarhoven (.tk) :P
|
Oh hoe heet ze... :(
Die vrouw die Aida speelt. Zij ziet er goed uit, heeft echt een enorme stem en alle emotie die zij gewoon in haar spel en haar zang legt is echt indrukwekkend :) |
Chaira Bordeslee???
Die speelt aida en de andere aida's zijn Carolina Dijkhuizen en Leona nog iets :P |
De mooiste Pia Douwes en die is ook heel goed..veel klasse enzo!
Maar Carolina Dijkhuizen heeft me veroverd met Aida.. ik kreeg gewoon kippenvel van dr stem en dr spel en de emotie in dr gezicht bij Aida. Ik ga gelukkig naar de lion king! |
Simone Kleinsma, het is gewoon geweldig om haar te zien. Ze steelt de show. Ziet er nog goed uit voor d'r leeftijd, en kan geweldig zingen :)
|
ja, pia douwes.. hoe origineel.
|
froukje de both gaat in een musicla spelen... (y)
|
Citaat:
|
ze heeft al een rol toebedeeld gekregen in een of andere musical over een oude band (sorry als ik mensen kwets). maar vorige week bij jensen zei ze zelf niet kon zingen, dat gaat ze dan ook weinig doen. het is meer een acteer rol volgens haar.
|
Ik vind Tooske de mooiste musicalvrouw op de tweede plek Carolina Dijkhuizen. De beste musicalactrice vind ik Carolina.
|
Pia Douwes vind ik een mooie vrouw. Ze heeft iets... tja weet niet... ze heeft HET gewoon :)
|
Liezbeth Kamerling, of hoe heet dat knappe kind? (y)
|
Ik vind Pia Douwes de meeste 'stijl' hebben maar Simone Kleinsma de leukste uitstraling.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:46. |