![]() |
testament / exodus enzo
yo ,
de laatste tijd ontdek ik weer eens nieuwe werelden , o.a de bay area thrash metal scene die vrij uitgebreid schijnt te zijn. Testament vind ik erg vette shit , ik heb onlangs het best of album gekocht. Hun nieuwere nummers vind ik ook erg cool , maar de paar mp3's van exodus vallen tegen.. Meningen over exodus of aanraders? en eventueel nog testament? |
Tips:
Death Angel Forbidden Vio-lence Ik weet niet wat je van Exodus kent, maar je moet gewoon Bonded By Blood checken, daar staan geweldige nummers op. |
yo!
|
Yes! Exactly mijn straatje, ik ben zelf fan van de wat nieuwere thrash, vooral de "polka beat" (nog steeds geen idee of die term bestaat, maar klinkt als: tupatupatupatupatupatupatupa :D )
The Haunted At The Gates Soilwork Dimension Zero Arch Enemy Darkane Forbidden (ouwe thrash, Forbidden Evil is echt een goed album) Scarve (nieuwe album Irradiate (y) (y) (y) ) Aanraders! Nog wel een aantal, http://forum.scholieren.com/showthre...ght=gothenburg |
Testament heeft (een van) de beste bassist(en) ter wereld. Stond ik met m'n bek open naar te kijken toen ik ze live zag. Fretloos en helemaal strak :D
Toemba, at the gates is heel erg vet, inderdaad :) |
de zanger heerscht meer dan de bassist
|
fuck die gothenburg troep, 80's thrash :
Acid reign anthrax artillery assassin Cyclone death angel despair devastation exhorder exodus evil dead forbidden flotsam & jetsam forced entry (y) heathen holy Moses iron Angel kreator living death kat onslaught overkill paradox sabbat (uk) razor rigor mortis sacrilege ouwe slayer ouwe tankard viking vio-lence whiplash zoetrope testament etc etc |
Citaat:
|
Citaat:
|
5 jaar al ;)
|
d'r staat overigens wel een grappig artikel over exodus in de aardschok, 1 van de weinig boeiende artikelen overigens...
|
Exodus heerscht.
Bonded By Blood is inderdaad vet, maar ik vind Tempo Of The Damned ook zeker niet verkeerd. ben verder niet zo'n fan van oude thrash (uitzonderingen: Kreator, Death Angel, Testament, Grip Inc.). |
Citaat:
|
Citaat:
ik luister liever naar de vuige vocalen van baloff op BBB. en de nummers zijn gewoon allemaal klassiekers haha! |
Citaat:
|
welke cds zijn vet van testament?
|
Citaat:
|
Citaat:
new order practice what you preach de 5 daarna gaan wel.. souls of black heeft wel leuke nummers. demonic heeft een vette intro song en the gathering heerscht ook |
zie reply van testement (afgezien van et feit dat niet alle gothenburg troep is hehe, maar et staat verder wel behoorlijk los van thrash ja), plus:
Dark Angel Nuclear Assault Sodom Gammacide Destructor etc |
Citaat:
Disciples of the watch obey! |
carn! ;) \m/
maar is misschien goed idee voor de oldschool sound haters ja haaha |
maar first strike is wel cool. Ome Chuck, met al een noeste tumor in zn lichaam; die nog wel even de plaat kwam inzingen voordat ie onder het mes moet (Y) da's pas metal :cool:
|
eheh chuck heerscht!
|
hehe chuckske!
bruut was et vorig jaar in de effenaar, weekje na wacken |
Yeah...ik vind testament echt een ruige band...
ik kreeg de new order op cd van iemand en ik was gelijk verkocht... live heb ik ze twee keer een enthousiast optreden zien doen exodus kan ik ook minder mee.... |
Citaat:
schat me niet zo laag in, wil je |
hehe iels :D
|
Citaat:
|
kheb ze 4 keer live gezien hehe
en ook 1 keer in 2000 en 3 keer in 2003 hmm en ik heb ze nog een keer gezien maar geen idee meer waar en wanneer |
Citaat:
Ik vind Chuck ook ruiger dan Steve :cool: |
steve is één van mijn favoriete bassisten.. maar waarom chuck vergelijken met steve?
chuck is zanger, steve is bassist right |
Citaat:
Testament - Souls of Black is een ouder maar ook uitstekend album. Heb ook nog Return to Apocalyptic City (of iets wat daar op lijkt) maar volgens mij is het niet echt een album, meer een mini... en niet zo super. |
Citaat:
Steve roelt ook hoor, rustig maar. Omdat ik je mischien emotioneel beschadigd heb, hier een plaatje van steve, en van een lekkere versnapering: http://www.stevedigiorgio.com/img/sub2.jpg http://www.beermania.be/beer_images/...en_blanche.jpg (y) |
Citaat:
|
http://www.painscale.com/images/chip_chuck_charles.jpg
chuck wil (en ik ook) http://www.meliefbender.nl/images/hertogjan1.jpg :D hoegaarden is voor brabanders |
Citaat:
|
dat reken ik eigenlijk onder 1 soort
|
:(
|
haha nog steeds :( --> :D
|
Testament komt op Waldrock
|
en op graspop. en in de effenaar.
graspop (y) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik ben te lui om te kijken wat er allemaal al genoemd is, maar check eens:
nuclear assault !!! death wish (uit engeland, o.a. het album 'at the edge of damnation') necronomicon agent steel kreator sodom sod mod anthrax destruction intruder sacrifice blessed death vio-lence no mercy razor death angel dark angel |
mod? :confused:
|
ja man, MOD is vet!
|
Jawel... maar geen favoriet ofzo.
|
ik vind het niet echt thrash
meer klassieke Hardcore ofzo |
Citaat:
maareee leuk soms |
ooh teun wat een ontdekking
|