![]() |
het verband tussen slayer en toon hermans
ik vergelijk hierbij de hoofdact vand ynamo eens met toon hermans.
Beide worden door fans als geniaal bestempeld, maar als je het afzet tegen deze tijd is het niks aan. slayer en toon zijn beide overtroffen. Toch hoor ik mijn ouders enzo helemaal idolaat zijn van toon. Zo hoor ik ook alle diehard mettlers allemaal zweren bij slayer. Dan luister ik naar angel of death enzo, en mja het is het toch niet. Volgens mij komt het meer omdat ze een van de, zo niet de eerste waren en daarom als geniaal bestempeld worden. Conclusie ik moet net zo ahrd lachen om toon als ik slayer's muziek mooi vind...... zeer matig |
homo :nono:
|
:D
nee, dat zeg ik ook maar niet :) |
Citaat:
hahahaha, mooie opbouw van argumenten :) neej maar ik zeg het msischien wat dom, maar ik hoop dat me punt begrepen is. dat slayer zo hoog staat om dat ze er zo vroeg bij waren |
Zat me laatst inderdaad af te vragen wat iedereen nou zo boeiend vindt aan slayer :confused: . Zo geweldig zijn ze niet eens. Ok, angel of death is wel een aardig nummertje maar daar blijft het ook wel bij.
|
dat heb je mooi gezegd kerel.
|
Het is volgens mij een kwestie van 'je-moet-het-maar-net-bedenken' . Ik kan ook wel stukken van RHCP naspelen, maar bedenken kan ik het (nog) niet. Er is toch altijd meer waardering voor artiesten die binnen een stroming met iets nieuws komen, of zelfs een nieuwe stroming bedenken, dan voor artiesten die het misschien beter kunnen en voortborduren op wat er al is.
|
eerlijk gezegd denk ik trouwens wel dat ie een kern van waarheid te pakken hebt in z'n verhaal...
|
Slayer is cool, maar inderdaad niet geniaal. Ik zou je voorbeeld van Slayer naar mijn mening veranderen in bv. Tool of Radiohead. Dan ben ik het namelijk wel volstrekt met je eens.
|
Citaat:
|
mainsupreme, noem eens 1 band dan die in het straatje van Slayer speelt en ze overtreft? Ik ben geen metalfan, maar weet wel dat Slayer al 20 jaar op hoog niveau originele thrash speelt en dat alle 4 de muzikanten zichzelf wel bewezen hebben.
In tegenstelling tot een band als In Flames, die ook heel goed spul hebben geleverd maar anno 2004 alleen nog maar met zwaar downtunen, keyboards en gelikte clips een album kunnen uitbrengen. |
daan, ik denk dat je gister zat was. Toen was je heilig overtuigd van je eigen theorie. Maar nu je weer nuchter bent blijkt het volkomen onzin te zijn......
Ik denk trouwens dat ik maar even haunting the chapel op ga zetten |
Hmm..ik vind slayer eigelijk best wel kut..en toon hermans vet grappig.
|
Citaat:
[edit] tenminste, ik vind Testament beter dan Slayer, en ze bestaan zo ongeveer even lang [/edit] |
Citaat:
|
bij slayer krijg ik het punk gevoel, allemaal monotoom gerag.
|
Citaat:
|
Citaat:
maar heb jij k3 wel eens live gezien? |
Citaat:
En Slayer monotoon noemen vind ik ook vrij apart |
Citaat:
|
Citaat:
ik zeg: SLAAAAAYYYYEEEERRRRRRRR :evil: |
Toon Hermans rules!! :cool: (y) :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
hier ben ik het niet mee eens. In Flames anno 2004 is nog steeds een goede metalband, alleen evolueren ze. Slayer doet dat niet, en In Flames wordt dat afgerekend, terwijl ik het vanuit hun oogpunt wel snap. het blijft nog wel metal. |
Citaat:
|
Na het lezen van dit topic zie ik iig wel het verband tussen mainsupreme en een laag IQ.
|
Citaat:
|
me 3.
|
Show No Mercy!!!!!!
|
Citaat:
|
dikke lul drie bier voor rosa :D ;)
|
Slayer is toch wel de trashband bij uitstek... Heb ze ook af en toe live gevoeld hehe - op mn 13e enzo, kei blij
|
nee mensen, Slayer is echt wel underground!
|
Citaat:
laten we het erop houden dat het maandag morgen vroeg is niveau is wel n beetje erg laag namelijk :p |
Citaat:
|
ik vond slayer live maar een beetje jammer
(n) |
Ik vind slayer uberhaubt kut.
Toon Hermans klinkt Nederlands, dat vind ik ook kut. |
Citaat:
|
Hermans was een geniale caberetier?
Dan toch wel met een hele grote nadruk op WAS. Want Als je nu zijn voorstellingen terug ziet dan moet je toch echt concluderen dat 't ruk is. Zoooooo slooooooooom. |
Ik vind het grappig.
|
Citaat:
|
pim-fan prutsende ploert...ghehe
|
Citaat:
@Rhinus: Niét met de nadruk op "was". Ik heb laatst weer eens wat van hem zitten kijken, beelden in zwart-wit, het zal van een jaar of 30 -of langer- terug zijn en het was ontzettend grappig! Hij is inderdaad niet zo grof en vuilgebekt als Hans Teewen, die tegenwoordig God weet waarom zo verafgodt wordt, maar dat was men in die tijd nou eenmaal niet. Ik vind Hermans werk tijdloos en beter dan wat velen er nu van bakken. |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Sommige dingen mag je wel letterlijk nemen. En geniaal? wat de neuk is er geniaal aan? Oh wacht je uitte je patriotisch gevormde mening. (n) Leer handboogschieten. |
Citaat:
En of Finkers tijdloos is zullen we over 40 jaar wel zien (waarmee ik overigens niet wil zeggen dat ik Finkers niet gaaf vind, integendeel). |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:02. |