![]() |
lange benen
eff een vraag voor jongens wat vinden jullie van meisje met lange benen :confused:
ik ben zelf ook heel lang voor mijn leeftijd en heb hele lange benen |
lekker toch, is makkelijker om uit elkaar te duwen ;x
|
ligt eraan in welke verhouding natuurlijk.
maar lange benen zijn meestal sexy :o |
Heb ook lange benen. Uit 'testen' blijkt toch dat mannen dat aantrekkelijk vinden.. Dus..
:) |
Nou ben ik toch nieuwsgierig, wat vinden jullie lang benen? Bij broeken met welke lengtemaat bijvoorbeeld?
Overigens vindt ik lange benen bij meisjes die heel erg dun zijn niet mooi, krijg je echt van die spillebeentjes (n) |
Ik weet zo niet welke lengtemaat ik heb, maar standaard broeken zoals de spijkerbroeken van Cars zijn mij (meestal) te kort. Je ziet dan soms bv nog een stukje huid tussen broek en sportschoen (als ik sta).
Heb dus wel lange benen, maar iig geen spillebeentje. Gelukkig niet :) |
ik heb van lengte maat 36 dat is dus behoorlijk lang de broeken van cars passen mij over het algemeen nog wel maar van de meeste broeken heb ik lengte 36 :(
|
ik heb ook lengtemaat 36, breedtemaat 32... moeilijke combinatie, ik vind bijna nooi broeken :(
|
Citaat:
|
Ik heb lengte 35 (niet dat je dat ooit vindt, maar 34 is na wassen te kort en 36 is na wassen goed maar gewoon lekker aan de lange kant (zoals de meeste meisjes de broeken hebben eigenlijk)) en breedte 29 en dat zit dan bij m'n buik eigenlijk te los (maar anders past het niet over m'n heupen). Dus de normale broeken zijn voor mij vaak ook te kort.
Lange benen zijn misschien wat onhandig, maar verder ben ik er eigenlijk wel blij mee. :) |
Citaat:
|
Hmm ok, dan heb ik dus geen lange benen (en dat terwijl ik 1.75 m ben). Ik heb namelijk 32 wijdte en 34 lengtemaat (eigenlijk 33 maar dat bestaat niet dus dan kan mijn broek beter te lang zijn dan te kort).
|
Citaat:
En spillebeentjes vind ik over het algemeen wel meevallen, benen vind ik niet zo snel te dun. :| |
Waar je wel niet allemaal onzeker over kunt zijn...
|
k vind het meestal wel aantrekkelijk mits diegene ook een broek aanheeft die er een beetje bijpast, anders knap ik meteen af :s
|
Ik vind/vond zelf altijd dat ik hele lange benen had, maar nu ik hier hoor dat er meisjes zijn met lengtemaat 36 vind ik dat van mij ookwel weer meevallen.
Ik ben 1.77/1.78 (ik word 1.81 ongeveer zeggen ze :s ) en ik heb lengtemaat 34. :) En voor de wijdte 29/30. Heb geen spijlebeentjes, maar niet echt dikke bovenbenen. Dat vind ik jammer. :( |
36 is lang, maar 34 ook; het zijn nl. op elkaar volgende maten, er zit niks tussen.
Ik heb eigenlijk 35, maar aangezien die dus niet bestaat, vaak toch 34, wat nét gaat, 36 is geen optie, die zijn weer te groot. Breedte is geloof ik 33 bij mij. En ik vind lange benen altijd wel mooi :p |
ik vind lange benen irritant. Ik weet me lengte maar niet maar ik vind het heel erg irri. Die carsbroeken zijn altijd te kort bij mij een cm of 4... helemaal omdat je lange benen hebt vind ik een te korte broek extra fout.
|
Citaat:
|
Ik vind het idd dat niet staan bij meisjes met lange benen dat dan je broeken te kort zijn. Staat heel erg uitgegroeid, zo'n broek waarbij je je enkels ziet en waarbij het niet hoort....
Maar lange benen zijn vaak mooi, zolang ze maar niet dun zijn en niet bij het lichaam passen. Ik heb trouwens nog nooit ergens een broek gezien met lengte 36 :o , wel 34 natuurlijk ;) , maar 36... nee. Maar 34 is lang zat. :p |
Citaat:
ontopic: wat maakt het uit of je lange benen hebt? de een heeft lange benen, de ander heeft weer iets anders. En waarom schilder je lange benen als negatief af? ik vind lange benen juist mooi :) en komen ook mooi uit als je laarzen aanhebt. (y) |
geef mij maar lange benen.. ik heb t lot van korte benen en ik HAAT t :(
|
Lange benen = (y)
Vroeger had ik maat 29 en dan lengtemaat 34/36 en die waren dus echt nergens te vinden (dan praat ik over zo'n 4 jaar geleden). Tegenwoordig koop ik maar broeken maat 34 en lengte maat 34/36 omdat die wel te vinden zijn. Vaak ook nog leuk ook (wijd), zoals op het Waterlooplein. Als ze te wijd zijn doe ik er gewoon een riem doorheen. Miss Sixty schijnt ook nog wel vrij lange broeken te verkopen. |
Meisjes met lange benen zijn sexy :p
Mits in goede verhoudingen ;) Liefs, Ruud |
Esprit pas ik vaak ook nog qua lengte. (maat 38/40) Maar dat is soms best duur. :(
|
Citaat:
;) |
ik ben vrij normaal geloof ik
iets van 28 of 29/ 33 (32 of 34 dus :P) oh.. ik zie dat het een vraag voor de jongens was ;) maar lange benen vin ik per definitie mooi :D |
ik heb ook lange benen. i.p.v. 32/32 (taille/benen) moet ik 32/34 hebben, anders word het een erg onaangenaam gezicht rond m'n enkels :p .
|
piet kerkhof (rotterdam alexander) verkoopt allerlei broeken van allerlei merken (beekende en minder bekende) waarbij taille en lengte "los" van elkaar zijn (d.w.z. je zoekt eerst de rij waar de broeken van jouw taille liggen, en in die rij kijk je dan weer naar de goede beenlengte)
simpeldepimpel :) |
Citaat:
kaching! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
maarja, allebei heeft zn nadelen denk ik :D |
ik heb qua omvang meestal 38 ( in andere maat 32) en qua lengte heb ik 40 nodig :s ( in andere maat 34)
trouwens mijn moeder kan altijd inkorten en iets breder maken heel handig.. nu heb ik een broek van maatje 26 en een rok van maatje 34 :D |
ik heb lange benen en dat staat zo raar met een shortje :rolleyes:
|
Citaat:
|
Mwah. Ik vind het niet in het bijzonder sexy. Het is belangrijker dat de benen bij de kont passen dan dat ze an sich lang zijn.
|
Mooie lange benen bij een strakke kont. Rrrrr :bloos:
Maar natuurlijk niet te lang. |
Citaat:
|
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:24. |