![]() |
Pr0gramma 0m Muziek te Bewerken
Heej ik had ff un vraagje.. weet iemand een goed programma waarbij je muziek kan opnemen en bewerken en waarbij je muziek ook kan mixen enzo, want ik heb wel ff op internet gezocht enzo mar daar kon ik ni veel vinden wat ik kon gebruiken. nou alvast bedankt x0x0x
|
|
ja j0h, k31 l3uk! z03k 0p g00gl3 33ns naar 'G0ldwav3'
|
73r1/\/g744441
|
101.
|
J3 zu17 z0 /\/\44r 33/\/ 1i3dj3 5c][rij\/3/\/:
4113 dui\/3/\/ 0p d3 d4/\/\ 5j4l4l4li3 5j4141414 |
Cu8A53 \/5T |\/|155C|-|13|\|?
|
Gebruik geen nullen in tekstregels
|
Citaat:
Want breezah word ook niet gewaardeerd... |
Citaat:
|
Goldwave, Fruity Loops Studio, Cool Edit Pro, Dance Maker :p
|
Citaat:
|
|
Citaat:
Maar iemand zei dat hax0r taal niet gewaardeerd werd, daarop zei ik dat breezah ook niet gewaardeerd word.. |
zijn er programma's waarbij je de stem uit een liedje kunt halen en je dus alleen maar de melodie hoort? :bloos:
|
uhm weet iemand dan ook mss nog een site waar uitleg wordt gegeven over 1 van deze programma's (k snap er ni veel van :confused: )en waar je t dus ook kunt downloaden
|
:rolleyes: *zucht*
|
uh noob :D
|
Een beetje googlen kan geen kwaad..
|
Nou er zit bij Goldwave (download.com) een optie om dus inderdaad de zang eruit te halen, maar de kwaliteit van het instrumentale word dan wel wat minder.
|
|
Dank u! :D ;)
|
Zelf heb ik drie verschillende notatieprogramma's. je kunt je eigen noten invoeren e.d. Ik heb Band in a Box (vrij duur), sibelius 3, en Notepad.
Ik weet dat finale Notepad, een kortere versie van finale, gratis op www te verkrijgen is. zoek gewoon op finale notepad en dan misschien nog op iets van muziek-online. dat is de mzuiek site van onze school. ik zal het adres van die site nog ff voor je opzoeken. op deze site kun je finale notepad gratis downloaden! heel leuk, maak je eigen composities enzoww. Succees! zeg je ff of je er wt meedoet?/ |
Citaat:
Schrijf nl wel eens arrangementjes voor dweilband en moet wel eens transponeren van trombone c naar hoorn f |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:26. |