![]() |
Album... :)
Hoi!
Ik heb een album gedownload. En dit moest je per liedje doen. Maar het is dus eigenlijk één grote mix. Met de verschillende liedjes aan elkaar. Alleen als ik deze dan wil branden dan krijg je dus pauzes tussen de verschillende liedjes. Hoe kan ik dit aan een stuk aan elkaar door laten lopen (zonder de pauzes dus?) Dank je wel alvast! |
Cooledit
|
Als je met nero brand moet je de pauses naar 0:00 seconden zetten...Je hebt nog steeds een zeer minimale pause (bijna niet te horen)
Voordeel: Je kan nog steeds van nummer veranderen. Wanneer je handmatig de nummers aan elkaar hangt (bv met CoolEdit) moet je steeds gaan doorspoelen. Maar als je CoolEdit gebruikt heb je normaal niets van pauses. (Misschien dat door compressie tracks niet vloeiend worden opgevolgt dan hoor je toch een zeer kort tikje ofzo) Als het aan mij lag zette ik gewoon de pauses op 0 indien dit mogelijk is (afhankelijk van het brandprogramma dat je gebruikt) |
Citaat:
Ik download gewoon cd's (alle losse mp3's in één pack) Laat me raden,..je hebt de boel gedownload via kazaa? Gebruik dan gewoon een betere downloadprogramma. Het liefste eentje dat snel op ed2k werkt. (en dan bedoel ik niet de beide "elektronische muildieren" ;) ) Stuur me maar een prive bericht voor wat persoonlijke uitleg (dit mogen de mensen met intresse ook wel doen, hoor ;) ) |
:)
|
Dank je wel :)
Ja ik brand nooit met Nero, ik brand altijd met Roxio Easy CD Creator :) |
Citaat:
|
Citaat:
Ja ik heb er nooit problemen mee gehad ofzo :p Gebruik het al 3 jaar eigenlijk :D Maaruh zal wel eens uitpuzzelen met die andere dingen dan :p |
Ik heb nu Nero, hoe kan ik die pauze naar 0 brengen? :p
|
alle nummers behalve de eerste selecteren, dan rechtermuisknop -> eigenschappen
en dan staat er ergens pauze: 2 seconden, dat moet je dan veranderen in 0 |
Citaat:
even uitproberen! :) alleen nero accepteert geen .wma's zie ik :| |
|
Gevonden ja :D
Dank je wel :) even installeren :) |
nu nog goeie muziek(smaak) downloaden :cool: (y)
|
Ik heb de plugin geinstalleerd maar hij zegt dat ie nog steeds niet de files kan lezen....of draait die plugin alleen op de nieuwste nero? :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:07. |