![]() |
De zondag is...
.....
- gezellig - saai - spannend - irritant - ? |
engig :(
|
saai maar ook weer niet want de dag erna moet je weer aan de bak
|
heerlijk :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
uitrusten van vorige nacht, lekker :)
|
Citaat:
|
soms saai.
leuk. lekker weinig doen. |
soms saai.
leuk. lekker weinig doen. |
ik ben het met jet666 eens: heerlijk :)
|
soms saai, soms leuk
|
saai
|
Meestal een suffe dag, beetje uitslapen lui doen en soms wat huiswerk maken. Of bij mn vriend zijn en nix doen :o
|
Druk. :|
|
Citaat:
|
zondags....
|
Vreselijk. :|
|
voor mij is deze zondag heel interresant.
|
Citaat:
|
...kut, geeft me klote gevoel, helemaal als de zon schijnt (terwijl ik juist van de zon hou) het id van rode kool met appelmoes in de middag, beslagen ramen, saaie wandelingen, verboden tochtjes naar de kermis, kerk (ds wel heel oud maar toch, die sfeer verdwijnt nie zo snel:(), gesloten winkels, saai saai en nog eens saai
DUS DAN GA JE MAAR INTERNETTEN!!!!! :D :D (y) |
Meestal erg saai.
|
Citaat:
|
nou meestal gaan ze zoooo snel om en dan kom je er 8er dat je niets hebt gedaan! Dat is dan wel weer jammer. Maar je hebt (meestal) geen verplichtingen dus dat is (Y)
|
Heerlijk rustgevend. :)
|
Zondag is relaxed. Beetje bijkomen van het stappen en veel sport op TV en verder wat puteren! Altijd een luie dag voor mij! :)(y)
|
Citaat:
|
seksueel getint :cool:
|
Citaat:
|
hoe heet ze?
|
Citaat:
|
moet je toch eens vragen :(
|
Citaat:
|
Het is een eerste stap...
|
Dan kun je het tenminste over [NAAM] hebben i.p.v. over 'die met die dikke tieten' ofzo, sommige meisjes schijnen daarop af te knappen.
Ontopic: Meestal niet geweldig, omdat ik nooit zin heb om iets te doen op zondag, terwijl dat wél zou moeten. |
Citaat:
|
leuk, totdat je om 9 uur 's avonds eens in je agenda kijkt en ziet wat je nog allemaal moet doen
|
De zondag is klote want dan dringt het tot je door dat je de volgende dag weer aan de bak moet :(
|
duf en altijd een beetje brak..
|
Citaat:
|
Wat je er zelf van maakt :)
Ik probeer altijd te zorgen dat zaterdag niet te heftig wordt en dat ik wat te doen heb. De ene keer ben je thuis bezig, de andere keer zit je bij iemand anders.. Nee, die uitbrak- en verveel-zondagen hoeven van mij niet als het ook anders kan :) |
Nou, het is nu koopzondag, dus het was erg druk in de stad...
Verder is hij lekker rustig :) Met een beetje werk voor school en verder níets! |
Zondagen zijn meestal saai, beetje hangen muziek luisteren. Maar als het lekker weer is trekken we er met de hond op uit en zeker in de zomer zijn zondagen heerlijk. Ik werk niet, mijn vriend werkt niet, iets te drinken en te snoepen mee en de hei op, lekker liggen (en je zorgen maken omdat we de hond niet meer vinden kunnen ;))
|
SAAAAAAAAAAAAAAAI!
waarom bestaat een weekend niet uit 2 zaterdagen? |
wtf ik zat me net te bedenken dat ik zo''n topic wou openen. :|:|
Mijn zondag is rustig, met een beetje huiswerk, veel sport op TV en soms even naar het strand oid. |
Soms brak: dus 12 uur slapen en nogsteeds doodmoe zijn, spierpijn, etc.
Soms ook heel leuk: fris en fruitig zijn en een stuk gaan fietsen ;) |
Saai
|
een lamme dag
|
Rustig.
|
een lekkere rustige dag
naar de kerk gaan en verder met vrienden gewoon leuke dingen doen! Wel relax :) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:04. |