![]() |
alchohol fucked je op :( word je wakker
met een dikke kater, wil je opstaan, struikel je over iets... dus ik haal me kleren ervan ligt er een 2 meter lange paal met 2 verkeersborden op me grond :S
http://picserver.org/view_image.php/...picserver.jpeg waar het vandaag komt ? ik weet het niet meer :( ik vraag me alleen wel af hoe ik dit om 6 uur in de nacht zonder al teveel geluid maken naar binnen heb gekregen, mede omdat ik hem dus niet meer me huis uitkrijg omdat ik de hoek niet kan maken bij de deur ? help :'( |
ghehehe :D
zo staat mijn kamer ook vol met prullaria :D (wegwerkverkeersbord met dikke paal er nog aan vast, reclamebord van een of ander zonneweringen bedrijf, 'n hockeystick, een halloween pompoen, ruitenwissers...) wat is alcohol-misbruik toch leuk... |
hehehehe... wantrouw de waarheid maar toch cool :cool:
|
gebeurd me dagelijk ;)
|
hahahahaha
(y) :D |
Ik ken een verhaal van een man die een tiental jaren geleden, toen hij nog jong was, een keer dronken thuis was gekomen met zijn auto. Auto in de garage gezet, garage dicht, slapen. Komt hij 's ochtends beneden en wil hij met zijn auto naar buiten... krijgt hij het niet voor elkaar! Hij stond zó dicht langs de muur dat hij de bocht om de uitstekende deursponning niet kon maken :confused: Uiteindelijk hebben ze met een aantal mensen de achterkant van de auto opgetild en een stukje opzij gezet :D:D:D
Hij vraagt zich nog steeds af hoe hij dat ding ooit op die manier heeft kunnen parkeren... |
lol...zo heb ik ook de raarste dingen aangetroffen..
|
hier hebben we het uitspraken en/of IZSADC-topic.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:22. |