![]() |
sexmaatje...the do and don'tz!
Wat vinden jullie nou belangrijk aan een sexmaatje? Ja natuurlijk dat hij of zij goed in bed is maar letten jullie ook op uiterlijk of maakt t niet uit wie het is zolang het maar iemand is?
Dat vroeg ik me gwoon ff af... [edit AngelLena: geen requests hier, dank u zeer] |
Dus met andere woorden ik zoek een sexmaatje? :nono: :D
|
ik ben wanhopig pick me pick me :confused:
|
Moet wel een beetje een chick zijn, want een lelijk meisje, dat doen we niet!
|
slet :nono:
|
seksmaatjes zijn :cool:
|
Citaat:
|
Als dit serieus is hou ik me aanbevolen, dank u.
|
Tuurlijk let je dan op uiterlijk. Een sexmaatje moet niet dom zijn, niet lelijk, niet irritant, et cetera.
|
willen we de requests misschien even niet hier doen? Dank zeer
Verder... waar ik op zou letten... Ja, da's idd echt uiterlijk. Als het puur om de sex gaat, wil je natuurlijk de beste sex die je kan krijgen met een zo leuk mogelijk lijf eraan vast. Maar daarnaast is het dan ook wel handig als ie van wanten weet en zerkerheid dat er geen gevoelens bij komen kijken, dan gaat het fout. |
Citaat:
|
Hij moet gewoon lekker zijn (niet per se bloedmooi maar aantrekkelijk), en natuurlijk moet je leuk met hem kunnen praten, moet hij een goed gevoel voor humor hebben en moet je hem kunnen vertrouwen. En een leuke 'klik' is ook wel prettig.
...maar tegen die tijd denk ik niet dat het lang duurt voor je verliefd bent en verkering hebt :p |
[edit AngelLena: Nogmaals: :nono: Hier doen we niet aan. ] |
Citaat:
|
Laat maar jongens, ik wacht al 4 dagen op een reply van haar, en ze doet niets :mad: Misselijk! ;)
|
phat :D
|
Citaat:
|
Ten eerste moeten ze me op mijn gemak kunnen stellen want met mensen die constant tegen het plafond zitten valt geen seks te hebben. Daarnaast moet je er wel mee kunnen lachen en mee op kunnen schieten want met iemand die ik niet mag kan ik het ook zeker niet. Daarnaast is het ook nog erg leuk als ze knap zijn, het oog wil ook wat.
Trouwens, als je hier een seksmaatje wilt zoeken, ga dan vooral voor PM want zo hier in het topic doen we daar niet aan. |
Citaat:
|
Citaat:
|
och ze moet idd niet al te dom zijn, want dat kan erg ontnuchterend werken, en al te lelijk ook niet, maar voor de rest..... maakt niet uit
|
Het moet iemand zijn die leuk genoeg is om verliefd op te kunnen worden, maar die verliefdheid is nu juist wat niet mag gebeuren.
|
dat ie leuke sex met je heeft... mijn was ok nog eens heel erg knap maja...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Goed in bed (y) (y)
Aantrekkelijkheid (y) Aardig (y) Zeggen ik hou van je (n) |
Citaat:
|
Citaat:
|
dat soort dingen gaan toch allemaal vanzelf..............
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
En wat als je er nou een hebt die zeg maar een... 'kritische instelling' (en dat bedoel ik dan als understatement) heeft ten opzichte van jouw prestaties?
|
Citaat:
|
Geen attitude in de slaapkamer dus..
|
Citaat:
|
sexmaatje..das de oplossing voor mij! :D
*kuch* uhm :bloos: leuke uitstraling en een mooie meid..maar ik vind wel dat ik met haar kan lachen en in vertrouwen kan nemen :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar ik zal waarschijnlijk niet helemaal gelijk hebben, dus wacht ik weer op verduidelijking :D |
goed uitziend maar niet heulmaal mijn type.
Op iemand die je 0,0 aantrekkelijk vind lukt t natuurlijk niet, maar je moet wel uitkijken dat er geen gevoelens bij komen. |
Citaat:
|
Citaat:
Maar ik snap het principe en de voordelen van een seksmaatje nu wel zo'n beetje, al denk ik dat onzekerheid wel kan spelen als je seksmaatje een beter seksmaatje vindt (is er dan zoiets als een ongeschreven regel dat je trouw aan je seksmaatje moet zijn?). Ik heb gewoon ontzettende mazzel dat de 'spelregels' van mijn relatie heel vrij zijn. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Mijn sexmaatje moet gewoon aardig zijn en er leuk uitzien :)
Wie voldoet? ;) |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:04. |