![]() |
biologie:feromonenparfums.
dit is ongetwijfeld een vreemde vraag maargoed.
ik heb gehoord op TV dat mensen eigenlijk verliefd worden door geur, door feromonen, die een bepaald zintuigje in de neus stimuleren en die je vervolgens goed of slecht doen voelen. Ieder gen is verantwoordelijk voor een aantal geurstoffen, en ieder mens voelt zich het beste als de genen van de persoon waar je mee aan het praten bent ofzo, tegenovergesteld zijn aan die van jezelf. je haat je eigen genen en je houd van anderen. aangezien ikzelf een beetje depri begin te worden wil ik ff weten of iemand weet of en waar ik voor mezelf een dergelijk ideaal 'parfum' kan laten maken door wat DNA af te staan. zeker aangezien ik nu ergens zit 5 dagen per week waar er heel veel geuren zijn die allemaal stinken. echt onverdragelijk en ze ontnemen je alle werklust. |
Een aphrodisiac bestaat niet.
Je kunt wel met feromonen of hormonen werken om de omstandigheden te creëren waarin je verliefd kunt worden. Maar verliefd worden op een specifiek persoon kun je nooit afdwingen. Het is dan ook heel goed mogelijk dat de persoon voor ogen verliefd wordt op de buurman of zijn/haar eigen hond. In plaats van jou. Groetjes Ben(die het ook liever op de natuurlijke manier laat verlopen :) |
Er zijn echter wel genoeg parfums op de markt welke feremonen bevatten, ze worden dan van dieren afgehaald en enkele zelfs van mensen. (dieren denk aan: urine zweet etc. de mens denk ik gewoon zweet ofzo maar van de mens is het heel uitzonderlijk).
Ik weet niet in welke parfums dit verwerkt is, maar het is algemeen bekend dat veel, heel veel, merken dit toevoegen in hun geurtje. Ga eens naar een echte parfum winkel en vraag daar eens, ik zal het ook weleens doen als ik weereens in de stad ben, maar dat duurt nog wel ff. |
Citaat:
als het doel van het leven overleven is, dan neem ik aan dat we intelligentie hebben als middel om te overleven, wij zijn verder nogal een zwakker diersoort, laten we de intelligentie dus ook gebruiken. dat doen we natuurlijk al sinds het begin van beschaving maargoed je snapt wat ik bedoel. hoe meer we de omgeving kunnen beinvloeden en veranderen naar wat wij willen hoe beter. (niet dat ik de natuur wil vernietigen, allesbehalve dat maar ik snap gewoon niet waarom sommige mensen zonodig alles natuurlijk willen laten verlopen als iets ook kunstmatig veranderd kan worden.) |
Citaat:
|
Schone zweet is de beste parfum.
Ga je douchen zonder zeep maar dat je wel schoon bent. Ga flink dansen in de disco tot je lekker zweet, en loop rond. Vreemd genoeg trekt deze geur de meiden. Ik kreeg ooit een opmerking: "wat ruik je lekker" terwijl ik alleen maar gedanst had en geen speciale refregance ophad. |
Citaat:
|
Zweet stink per definitie niet, het is wanneer je jezelf niet goed schoonhoud dat het gaat stinken, en jezelf schoonhouden wanneer je heel erg veel zweet is een lastige zaak dus je denkt meteen dat je stinkt. Maar de stink komt van de bacterien die in jou zweet druppeltjes zitten. Die scheiden de stank af.
En wat hier boven staat is helemaal goed. Zweet is de beste afrodisiac. Maar houd jezelf wel schoon. Want hetgene dat zo aantrekkelijk is "ruik" je niet zoals je normaal dingen ruikt maar je neemt ze wel degelijk waar. |
Citaat:
Citaat:
Lekker vies Sekssignalen Pas op de seksignalen bevat erotische standjes tussen insekten. Citaat:
|
Citaat:
Beetje paradoxaal. Groetjes Ben(die zelf de natuur lekker zijn gang laat gaan en de kracht vanuit zichzelf wil zoeken :) |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:32. |