![]() |
Punt direcht achter de smilie
Waarom is dat niet mogelijk?
Het gaat van :). en da's niet mooi IMO, die spatie, geef mensen toch zelf de keuze! |
nee want als je :cool:( oid zou doen zou die confused zijn
|
Citaat:
|
Valt daar niet iets voor in te bouwen?
Footprint, als je nu (:cool:) doet, krijg je al een happy smilie. Wel of niet en punt toestaan vlak na de smilie heeft daar toch niet zoveel mee te doen? |
Waar maak je je in hemelsnaam druk om? :rolleyes:
|
Citaat:
Waar maak jij je in hemelsnaam druk om? |
Citaat:
|
is ongetwijfeld een foutje in de software. Lijkt me niet belangrijk genoeg om nou de hele software overhoop voor te gooien
|
Citaat:
Citaat:
|
Je moet gewoon eerst de punt doen en daarna de smilie. :)
|
Citaat:
|
Citaat:
:p |
Pure esthetiek, :).
Henk Mul ! |
Je kan de smilies ook gewoon typen.:confused:
|
:).:cool:.:)):cool::
|
P:)p:(
|
Om smilies heen komt een spatie? Hmm. Kan me niet voorstellen dat het niet expres was gedaan.
|
Duh. Dat heeft gewoon te maken met de grootte van het kader om die smilie heen. Een smilie is pak 'm beet 15x15 pixels ofzo. Een plaatje kan niet rond zijn, dus zit er bij een cirkel altijd een stukje omheen waar niets kan staan. Moet je maar eens kijken als je een confused-smilie neerzet, die zorg er ook voor dat de regelafstand groter wordt omdat die vraagtekentjes zo'n vette 'collision box' hebben.
|
Op andere fora zie ik ze er wel eens direct achter staan :).
|
Citaat:
|
Citaat:
(Met andere woorden, wat wil je ermee zeggen) |
Die spatie zit daar expres. Als ik iets lelijk vind zijn het wel aan elkaar geplakte smilies.
|
Citaat:
:p |
Citaat:
|
Citaat:
http://movie.netnest.com.cn/xinpian/...files/main.jpg (Misschien snap je 'm nu :p) |
^ haha :D
|
Citaat:
|
Jon heeft gesproken, request denied. Topic gesloten, op Beleidszaken willen we niet te veel van dit soort geouwehoer. Helaas.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:04. |