![]() |
begin van liedje...
t is nog niet af... Maar wat vinden jullie er van?
Sometimes I just got the feeling I have to go I have to know Just were I am and what I want I want to see I want to feel I think you suck... lets fuck Are you enjoying my companie? is waarschijnlijk voor een rock/metal liedje... voor mn band |
ohw t moet I've just got the feeling zijn.... hmm... beetje scheef getypt sorry...
ghehe en were is where :bloos: oeps |
Sometimes I've just got the feeling
I have to go I have to know Just where I am and what I want I want to see I want to feel I think you suck... lets fuck Are you enjoying my companie? dit is beter alleen waarom reageert r niemand ? |
ehm, wat verwacht je van de mensen hier?:). Het reageren gaat niet altijd zo snel. Daarbij spelen nog andere factoren.
Ik vind je tekst een beetje vreemd, om het zacht uit te drukken. In je 2e strofe is sprake van zeer gedwongen rijm en je beschrijft het wel erg direct(suck/fuck), vind het verre van mooi....zo anders ineens ook qua stijl deze regel(terwijl je nog wel aardig begon in het begin). |
De samenhang van beide strofen is nihil.
|
jah dat is ook bedoelt als euhm... schokkend...
en dr hoort eigenlijk wat ruimte tussen suck en lets fuck :) maar da kan hier niet ofzo :s bedankt voor je reactie! :) ik snap dat je de tekst vreemd vindt |
Citaat:
maar das nie perongeluk zegmaar... ik vind dat dat wel een leuk effect geeft |
zal k er maar een hard metal liedje van maken? dan hoor je de tekst toch niet :D
|
Maak dan een scatvocal! Teksten die nergens op slaan en toch zo over lijken te moeten komen, hetgeen het geval is bij dergelijke liedjes als welke jij wil gaan maken, vind ik persoonlijk hondsirritant.
|
Citaat:
ik wil ook wel mooie liedjes maken opzich... maar dan moet dat eerst lukken he?! |
ennuh... kheb t ff opgezocht in mijn schoolboek... :p
scatvocal is toch echt muziek maken met onbestaande woorden... dus je gebruikt de verkeerde term. :) |
Citaat:
Een middenweg is ronduit slap. |
hmmmm tsja :) ik zal dr es over nadenken (y)
|
Citaat:
Ach, sommige goede nummers hebben hele slechte teksten, maar wil je echt iets legendarisch maken, dan moet de tekst toch wel iets beter zijn dan dit vind ik. Maar ik vind metal er wel bij passen, die metallers zijn ook altijd ongelukkig :p . |
Ja ik ben super depresief... Ik draag alleen maar zwarte kleren (zelf al mijn sokken zijn zwart) Ik doe aan zelfbeschadeging en ik steek kerken in de fik.
Gister heb ik nog het vingerkootje van mijn beste vriendin opgegeten... Normaal ik zoiets eigenlijk niet maar ik had ineens die drang... hm :s |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:52. |